㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

CNBLUE gets ready to attend Juniel’s “Pretty Boy Party”

[Twitter|Photos|Trans] CNBLUE gets ready to attend Juniel’s “Pretty Boy Party”

April 19, 2013



안녕하세요 민혁입니다. 25일에 주니엘 파티가 열린다고 해서 씨엔블루 모두 이렇게 준비하고 있습니다. 저희들은 귀여운 남자니까요…ㅋㅋ 주변에 귀여운 남자분 그리고 귀여운 남장을 하고 함께 노실분 빨리 25일 귀여운 남자 파티로 오세요. Let’s go 귀여운 남자 파티!!!


Hello, this is Minhyuk. All CNBLUE members have been preparing like this for Juniel’s party on the 25th. It’s because we are cute..ㅋㅋ All of the pretty boys in your circle and those who want to put on cute menswear quickly come to the pretty boy party on the 25th. Let’s go Pretty Boy Party!!!

نظرات 64 + ارسال نظر
سارا 1392/02/17 ساعت 15:44 http://sky-2012.mihanblog.com/

چه عینکای خوشملی دارن

خییییییییلی خوشملن

arezoo 1392/02/16 ساعت 18:40 http://ftisland.blogsky.com

pesaraye manam davat budan va sherkat ham nemudand
axasham gozashtam

چه گهی خوردم دیشب من که به تو اعتماد کردم
از ساعت 7 تا الان دارم شیمی می خونم تازه یه دور تموم شد
ولی اشکال نداره امشب ساعت ده اینجا باش

10 شاید نتونم بیام 8و نیم خوبه؟

ما که رفتیم شما دیه بد قولی نکن

دو ساعته من دارم اینجا درس می خونم

اگه پای نت درس خوندی آینده امتانی که میخای بدی روشنه

حداقل بعد یه ساعت میومدی

نشد دیه

نکنه بی من تو افق محو شدی نامرد

اگه میخاستم بازم نمیتونستم مگه نشنیدی ظرفیت افق پر شده؟!!

مرد گریه میکنه؟

نه جدا خودم باور دارم که گاوم چون به تو اعتماد کردم میای

بسه باو شلوغش نکن دیه
باشه ببخشید باید قبل اینکه بریم بیرون بهت میگفتم که نمیام

جدا منو گاو فرض کردی؟

نه دیدی که دلیل موجه اوردم وا3 نیومدنم


ابن حالتمه

ابنا هم حالت تو بود
الان من شبیه گاوم؟؟/


دیدی اینبهم چی گف؟؟؟

در حال حاضر جنابعالی نیومدین

فردا امتان دارم لپ تا پو فلش ای فای خواهرمو دزدیدم مثلا برای درس اومدم اتاق تمرین که کسی نفهمه فک کنن درس می خونم
چراا چون با جنابعالی خواستم حرف بزنم

شرمنده به خدا

ول کنت نیستم باید بیای اگه بدونی با چه بد بختی اومدم

با چه بدبختی؟؟؟

9:27
بدو بابا

مسابقه اس ؟؟؟؟
باشه 1 2 3 شرو....صب کن من خسته شدم

اینو گزاشتی
ولی فک کنم زودی یادت رف نامرد

یادم نرفت
نامردم خودتی
دیشب مامان و بابام به زور منو بردن بیرون من نمیخاستم برم

ارزو ارومیه بود
اهل ارومیه هستی؟

نیدونم مگه اهل ارومیه ام هست

الان مثلا شیمی می خونم

مثه مبانی خوندن من

من اومدم ولی یه ده دیقه دیه کامل در اختیارتم

اورین خوب کاری کردی

ساعت نه وربع اینجام بیای حتماپس فعلا ضربان قلببازم با تو خدافسی نکردم

من اومدم تو رفتی؟

یه کم دیه میرم

در مورد مراغه مطمئن نیستم

اومدم دوباره

اورین

مثل اینکه نیستی من یه نیم ساعت دیه هستم بعد م3 دیشب حدود نه ان میشم

هستم

خود ارزو شیرازی بغد تهرانه بعد فک کنم میره مراغه یه همچین جایی

شیرازیم هس مگه؟
مراغه ام رفته؟

هستی؟

اره

پروفایلو درستیدم
http://music-store.rozblog.com/Profile

د بگو دیه اهل کجایی تو وبم بگو خصوصی البته

یه کم فک کنی میفهمی اهل کجام
وقتی با ارزو همکلاسی ام دیه فهمیدن اینکه اهل کجام کاری نداره که

این گوشی که گرفتی کپی گوشی منه تبلته نه هااا گوشیم ارک اس دارم من
عین گوشی تو که فقط یکم دوربینو کار و بارش بیشتره

چه جالب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد