㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

Ticket Giveaway

[Event] BLUE MOON 2013 CNBLUE World Tour – Live in Hong Kong Ticket Giveaway!

 May 6, 2013

 

Hello Everyone, thank you so much Joi-unnie for sponsoring the ticket for this give-away event.

To those who are in Hong Kong or going to Hong Kong who haven’t purchased a ticket yet for BLUE MOON 2013 CNBLUE World Tour – Live in Hong Kong on Friday, May 10, 2013 at Asiaworld Arena, Hong Kong… Here’s your chance to get a ticket!


Ticket Details: Block D Row F Seat 40

Simply tweet the following message below:

I@CNBSTORM BLUE MOON 2013 CNBLUE World Tour in Hong Kong Ticket Giveaway!

And comment on this post the permalink of your tweet containing the message above. The winner will be selected via random.org. The winner’s twitter ID will be announced on this post on Thursday May 9, 2013 at 3:00 PM and will be contacted via twitter. Please do not change your twitter ID until then. Hurry and tweet now!

How to get the permalink of your tweet? After tweeting, you will see the tweet at your timeline. On the specific tweet, click on the time when it was tweeted. The time is located at the upper right corner of the tweet. Then, it will proceed to another link containing only your tweet. Get that link and post it as a comment below. For example, please see Lyna4u’s 1st comment on this post.

The winner will be able to claim the ticket during the concert. Thus, the winner should be in Hong Kong. Meet-up details will be given by our agent in Hong Kong, Jenna.

نظرات 69 + ارسال نظر

نظرت که دو تا شکلک بود فقط؟؟؟؟

ادرس ایمیلمم بود

سونای دارم میرم خونه پدر بزرگم
اونجا نت داره ولی اعصاب خوردیه خدافس

رفتی؟؟؟خدافس
وبت نظر گذاشتم تایید کن برو

اره بنظرم بدت میاد

نه بدم نمیاد

اطلاعات چیه نت؟؟

همه چی
از کارایی که گروها کردن تااا.... کلن همه چی دیگه

اخه بد جوابمو میدی

بد جواب نمیدم مدلمهبه نظر تو بد میاد

الووووووو

اینجام
ارزو کشت منو دارم اطلاعات نتو بهش میرسونم

جدا؟؟؟؟
فکر می کردم ازم متنفری نه؟

بعله
نه اصلا...چرا باید متنفر باشم

سوناییییییییی

بهله؟
از اون حرفت خوشم نیومد تاییدش ننمودم

بیلیارد داره جا تو می گیره
با اون صمیمی ترم بخداا عجباااااااااااااااا

میتونستی اینو نگی

من دیگه هیچی نمی گم آدم انتقام جو

حالا ناراحت نشو پیش میاد
ناراحت نشیااااا

پس مریضی بحثو میاری؟؟؟

گفتم که در جریان باشی
توام همیشه همه حرفاتو کامل نمیگی

چیکار کردی؟

جزییات انفجارو بجز ارزو به هیشکی نگفتم و نمیگم

حالا چرا مگه چی شده بخوایم بی سونای بشیم؟؟

واقعا فک میکنی چه دلیلی داره نت من وسط امتانا وصل بشه؟
خب معلومه دیگه واسه اینکه من بشینم پای نت و به چیز دیگه ای دس نزنم
اخه اونروز یه انفجار کوچولو تو خونمون رخ داد....تقصیر من نبوداااا

شکر عظمتش که من به این قیافم شدم لوس واقعا

جدا من لوسم؟؟؟
والا باید اینجا بگم خدایا شکر عظمتت

نه
شکر عظمتش که چی؟

قضیه ماله خیلی وقت پیشه الان بگم؟؟
اصن الان می ارزه؟
اصن من غلط بکنم چیزی بگم شما سروری
مگه من غلط نکرده بودم دعوا کنم؟؟

یادمه یه بار بهت گفتم لوس تو ناراحت شدی
توام یکی بدترشو گفتی و....


خیلی کم پیش میاد چیزی یادم بره مگه اینکه خودم بخام منظورت همین قضیه بود؟
ولش کن باو یه موضوع دیگه....
دو روز پیش کم مونده بود بی سونای بشین

من از اون حرف ناراحت شدم نه تو چه ربطی به تو داره؟؟
ولی خواستم یه جوابی بهت بدم دیدم نه زشته


خب جواب بده ببینم چقد بلدی
بگو زشت نیست

اره خیلی خودتو کنترل می کنی یه بار یادمه چی گفتی

چی گفتم؟

نمی تونه
تو باشی می گیری ینی باهات دعوام شه چی میگی؟

بستگی به نوع دعوامون داره البته تا جایی که بتونم خودمو کنترل میکنم

نیومده که بخواد بره

سی نکرد حالتو بگیره؟؟؟؟
اسکل بوده پس

کی گفت بر خورده حالا؟؟اینو ندیدی

حالا هرچی....
خب اخرش چی شد؟دختره گورشو گم کرد؟

حالت خوب نیس ینی روانیم عایا؟؟

نه منظورم این بود که ناراحتی
اههه چقد زود بهت برمیخوره

فک کرده اونو مسخره کردم منم فحش مادرش دادم تا دیگه دخالت نکنه
ینی تو وبش فحش بهش دادم تا ده سال از اینکه بهش تجاوز بشه بترسه
ببخشید از عصبانیت دارم اینجوری حرف می زنم


اشکال نداره الان حالت خوب نیست کاریت ندارم

یه کامنت خالی دادم تو نظرات یه نفر بعد خودمم به خودم مسخره کردم دختره به خودش گرفته هرزه

ینی فک کرده اونو مسخره کردی یا فک کرده میخای باهاش شوخی کنی؟

بابا دختره پررو هرزه مادرشو و خواهرشو ....................خودشه .........................کردم
حروم زاده اصن کسی باهاش حرف نزده پررو بازی در میاره


چی کار کرده مگه؟

اتفاقا خیلی با حاله

اصلنشم باحال نیست
حالا تو چرا ناراحتی؟

خوب تقصیر خودته خر شدی
جون کندی تا تموم شد؟

نه دستمو گذاشتم رو کلیدenterزود تمومید

ای بابا

ای بابا نداره که
میدونی چقد به خاطر مسخره بازی تو اعصابم خورد شد(رو اون کدی که گذاشتی وبت کلیک نمودم)

تمام ناراحتیت حبابه؟؟


نه از دست توام ناراحتم

خوب ناراحت نشو بدترم می کنی

دیگه حباب نداریم چه جوری ناراحت نباشم
()

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد