㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

CNBLUE at Incheon Airport en route to Hong Kong

[Photos|DL] 130509 – CNBLUE at Incheon Airport en route to Hong Kong 














نظرات 72 + ارسال نظر
arezoo 1392/03/18 ساعت 11:14 http://ftisland.blogsky.com

sonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
netam vasle
yani age namahdud bashe .....
albate fikir nakonam namahdud bashe

دوست عسسسییییییییییسسسسسم برگشتی؟؟؟؟
نامحدود نیس؟؟؟:(

raha 1392/03/11 ساعت 11:39 http://so-random1.persianblog.ir

خب فعلا بای سونای جوووون

کجا؟؟؟تازه اومده بودی
خدافس

raha 1392/03/11 ساعت 11:39 http://so-random1.persianblog.ir

می بینی باز من شروع کردم..هی میگم این زشته اون زشته خخخخ

ههههه اشکال نداره هرکی یه نظری داره دیه

raha 1392/03/11 ساعت 11:37 http://so-random1.persianblog.ir

این پسره فقط تو عکس اولی قیافش خوب افتاده...تو بقیه عکساش زشته

چی بگم

raha 1392/03/11 ساعت 11:37 http://so-random1.persianblog.ir

سلااااااااااام

سلااااام دوستم

خوشمان آمد...

mer300

آپیم اونی جون

اوووووومدم

من برم بای
ببخشید ناراحتت کردم

منم میخاستم برم خدافس

اخ بتادین زدم عموم در اومد

عموت؟؟؟

نمی دونی چ خونی میاد غلط بکنم دیگه مسخرت کنم
برم ببندمشششش

منو مسخره میکردی؟؟؟؟؟؟؟؟

خیر سرم رفتم دستشویی
تخته نرد رو انداخت پایین گوشه چوب تیز بود تمام ساعدمو زخمی کرده

اوووووووووووووخ

وقتی ادم خواهرش دیوونه باشه همینه

چی کار کرد؟

دستم بفاک رفت

نه یکی زد بریدشششش


پسری مثلا چه جوری اجازه دادی کسی دستتو ببره؟

دستمممممممممممممممممممممممممممممممممم

توام بریدی دستتو؟

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

هااااااان؟

اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

چی شد؟

خخخخ با گرمکن چیکار داشتی؟؟
حالا تلوزیون نگفت کار اسراییله؟؟

نه هنوز چیزی نگفته

من تا تو این قطعی آب به خودم نریده ام برم برینم با اجازه

نه من حوصله رفتن به جاهای دیه ندارم به خودم بگو

قضیه از جایی شرو شد که میخاستم بدونم گرمکن دیواری چه جوری کار میکنه
با هزار بدبختی دیدم وقتی شیر اب باز میشه یه چیز کوچولویی اون تو میره بالا بعدش فندک میزنه و بعدش روشن میشه و وقتی شیر بسته میشه اونم میاد پایین
حالا اگه وقتی شیر بسته میشه اون نیاد پایین چی میشه؟؟؟؟
معلومه دیگه به لوله ها فشار میاد و بعدش منفجر میشه

باشه منم دیگه اصن هیچی توضیح نمی دم برات


حالا که اینجوری شد تو404مینویسم بری بخونی

اصن من جنس مونث در جنابعالی نمی بینم
پسری ماشالا
کجات به دختر می خوره؟؟؟
حالا نامرد قبلا چیزی داشتیم به هم می گفتیم تو جزییات انفجارو نگفتی

نمیتونم بگم
بداموزی داره

مردم گلوله می خورن هیچی نمی گن تو دستتو بریدی گریه می کنی؟

من دخترم خیر سرم
درسته که رفتارام دخترونه نیست ولی این که دلیل نمیشه

بابا درگیری داری تو
اونجا میگی نمی تونی منو ناراحت کنی الان گریم گرفته بعد قبلش گفتی نمی دونم کی نصادف کرده
بعدش میگی دستمو بریدم چی شد خرش؟؟/

خودت درگیری داری
میدونی چقد حال میده وقتی ملت گیج میشن؟
دوباره ناراحت نشیااااااااااا

تالا دیدی ادم واسه خرابکردن چیزی کار کنه؟؟

بعله مثلا اونروز که اشپزخونه منفجر شد کلی روش کار کردم
اهههههههههه چپ دست نیتونم تایید کنم

من فکر خاصی نکردم

اورین
اااای دستم میسوزه

گریت که برای من نیست واسه اون تصادفس که

نخیر برا هیچ کدوم نیس
داشتم رو یه چیزی کار میکردم خرابش کنم دستمو بریدم
تو و جونگ هیون اعصاب واسه ادم نمیذارین که

جدا داری گریه می کنی؟؟؟

نه پس با تو شوخی دارم
تو چی فک کردی؟

چرا دیر ج میدی؟؟؟

چون دارم اشکامو پاک میکنم

این شکلک قلب شکسته چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بدم میاد نزار بابا چرا نمی فهمی بدم میاد ناراحت باشی؟؟؟؟

میتونی کاری کنی ناراحت نباشم؟
د نمیتونی...اگه میتونستی الان من اینجوری گریه نمیکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد