㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

CNBLUE on The FNC Magazine

[Scans|DL] CNBLUE on The FNC Magazine no. 02

May 24, 2013

 


 




















 

نظرات 69 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1392/07/02 ساعت 20:56

این نوشته رو یه جا خوندم و گفته بود که واسه 9 نفر بفرستمش: هر چیزی رو که بیشتر از همه می خوای 3 بار تکرار کن و بعد نوشته ی زیر رو بخون:بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم آمین این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه!
بهدش نوشته بودش :پاک کنی یا نفرستی ممکنه آرزوت برآورده نشه الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه..

بخور بابا

r 1392/07/01 ساعت 15:17

ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس


http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری...

زر نزن گوساله

سلام عزیزم با داستان جدیدم آپم خوشحال میشم سر بزنی [بوسه]

چشم

با سلام خدمت شما دوست عزیز به دلیل فیلتر شدن وبلاگ از شما درخواست دارم که آدرس لینک جدید رو وارد کنید

آدرس جدید : http://shadmehr-music30.blogsky.com

با تشکر مدیریت وبلاگ : بهزاد

با سلام خدمت شما دوست عزیز به دلیل فیلتر شدن وبلاگ از شما درخواست دارم که آدرس لینک جدید رو وارد کنید

آدرس جدید : http://shadmehr-music30.blogsky.com

با تشکر مدیریت وبلاگ : بهزاد

اونی بدو بیا تولد داریم

اومدم عسیسم

آرزو نیست رضا هم نیست تو دیگه چرا نیستی ؟

اوخی گریه نکن که اشکاااااااااات...
من دیگه کلا نخواهم بود

سارا 1392/03/25 ساعت 15:08 http://sky-2012.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز من آپ کردم صفحه ی اول وبمو کامل نگاه بکن چون چندتا آپ دارم...[گل]

پست مسابقه ی داستان نویسی و یک خبر مهم... حتما بخونش...

اومدی نظر یادت نره ها... مرسی[قلب]

http://sky-2012.mihanblog.com

http://oradoo.shoploger.com

[چشمک]

چشم حتما

salam
man bayad beram bye

O-o

سلام یه وب ج زدم بیای خوشال میشم بیاها منتظرمممممممممممم

اومدم دوستم

مرسی

خاهش

قالبت محشر شده

مگه میشه قالبی که تو درست کردی بد بشه؟؟
3>

نه اونجا بهتره

باشه اومدم

اره حالا نظرات اینجا زیاد شده میشه بیای یاهو؟؟؟

کار خاصی داری؟

راستی قرار امروز یادت نره با بچه ها

نه یادمه
ساعت 2و ربع شد اره؟

حالا قضیه شو می زارم وبم بعدا

اورین

والا ما هیچی صبح زورکی بیدار شدم

کی زورکی بیدارت کرد؟:D

چ خبر؟

سلامتی از شما چه خبر؟

:X

من اونم ننوشتم دلت خوشه هاا

:-/
اشکالی نداشت اگه مینوشتی

میر حسین ناراحت شد

اوخیییییییی

واسه کسی فرستادیش؟؟؟
خیلی مسخرس

نه تو نظرای بچه های نتی نوشتم فقط

تو هم فرستادیش؟؟؟؟
بابا چرته

حالا هر چی...
چرا جله تو تو وبت سانسور کردی؟

این هفته، هفته ی بهترین دوسته بهترین دوست تو کیه؟ این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من. ...البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم. ...ببین چند تا پس میگیری. اگه بیش از 7 تاگرفتی پس واقعا محبوبی. ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥

اینو میگم
اینقدر بدم میاد

هههه
چرا بدت میاد؟

اهان
همه اون روز نمی دونم بهترین دوستو فرستادن هاا

چی؟

نیستی؟

هستم باو برگشتم

گفتی وب خودمم پس کوشی؟؟

رفتم وب جدیدت

خوبی؟؟

مرسی

سلام

سلام

تو سوراندوم و گزراک آپم بدو به هر دو سر بزن و نظر بزار فراوان

وبلاگات برا من باز نمیشن:(

سلام
خوفی وب جدید و اصلیمو زدم
دیگه نمیرم موزیک اینو لینک کن منم لینکت کردم
سر بزنی هاااا بای

ادرس اشتباهی میدی؟؟؟
حالتو میگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد