㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

I’ll do my best

[Blog] I’ll do my best~~ (2009.07.29)

May 23, 2013

 こんばんは~~~光珍です~~~

Good evening~~~ Kwangjin here~~~

今日もSTUDIOでれんしゅうです。
Today too, we practice at STUDIO.

7月30日、 C.NBLUEの初めてLIVEHOUSEこうえんです。
On July 30th, C.NBLUE will perform at LIVEHOUSE for the first time.

ほんとうに どきどき どきどき どきどき どきどき どきどき
です。*^^*`
Really, pit-a-pat pit-a-pat pit-a-pat pit-a-pat pit-a-pat
*^^*`

皆さん僕たちのこうえんをみでくださぃ。
Everyone, please watch our performance.

期待してください。
Please expect.

.N.BLUE こうえんは
C.N.BLUE’s performance is

本当に面白いです
really fun.

そろそろ家へ帰ります。。。
Now we go home…



明日も頑張るぞ~~
Tomorrow too, we will do our best~~




نظرات 71 + ارسال نظر

سلام آپم

این هفته، هفته ی بهترین دوسته بهترین دوست تو کیه؟ این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من. ...البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم. ...ببین چند تا پس میگیری. اگه بیش از 7 تاگرفتی پس واقعا محبوبی. ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥

3>

SaBaW_LeaDer 1392/03/19 ساعت 17:44 http://snsd4ever.tk

ANio....خوبی؟...ما باز فیلتر شدیم..اما به کارمون ادامه میدیم..خواهشمندم آدرسمون رو تغییر بدین.با تشکر..[چشمک][نیشخند][قلب]

اوخی چرا فیلتر شدین؟؟:(
باشه عوضش کردم

بعد تو میای میگی نظراتمون چرا کمه
من با این سه تا پسر تایید می کنم خسته میشم
وای به حالمون تابستون باید صد تا صد تا تایید کنیم

اشکال نداره زیاد باشه خوبه

اسم مخاطب خاص رو هم فهمیدم الان
راستی من دارم میرم بای دوساعت دیه اینجام

کلی نظر هسست من ج دادم تو هم برو بجواب

دارم میجوابم

برو باو مگه خرم خودت بودی

مخاطب خاص تو یه چیزی بگو مردی مگه ؟؟؟
میکشمت راضیه
خودم نبودم

من یه چیزی بگم سونای این مخاطب خاص اینجا خودت بودی صد در صد

نه به جان زولی خودم نبودم خودش بود باور کن
ینی بیکارتر از منو تو خودشه

مخاطب خاص 1392/03/11 ساعت 13:12

اینجام نمی دونم چی بگم

رضا مخاطب خاص اومد

حالا مگه ارزو چی گفت؟

نیتونم بگم مورد داره

بیشرف یه کشیده زد یه ساعت گیج شدم اصن به قیافش این حرفا میومد
ولی بعد از اون کتکی مهمونش کردم اصن جیمز باند بازی شد اینقدر زدمش
ولی نمی دونم چرا اشتی کردیم و صمیمی شدیم

من وقتی ارزو رو زدم گردنش 360 درجه چرخید
عوضش یاد گرفت حرف دهنشو بفهمه(اگه ارزو اینارو بخونه دوباره سی میکنه عوض کشیده رو با لگد دربیاره)

مخاطب خاص صدامونو داری
کیش کیش
مخاطب خاص
کیش کیش

اون کیش کیش صدای بیشیمه

منم با صمیمی ترین دوستم سر یه کشیده دوست شدم
البته متاسفانه من کشیده رو خوردم به جای اینکه بزنم

چه جالب
کشیده ی دوستی مارو ارزو خورد

ماشالا میر حسین هم به حرفای ما توجه می کنه
مخاطب خاص کجاس الان بگو اونم بیاد


مخاطب خاص اگه اونجایی نظر بزار

بنا به چه دلایلی؟

نیدونم همینجوری
عوضش الان اونقد هوای همدیگه رو داریم که بچه های کلاسمون حسودی میکنن

اول متنفر بعد دوست ؟؟؟؟
درعجبم

در عجب نباش
بعد اینکه ارزو یه کشیده از دست من خورد کم کم حس تنفرمون نسبت به هم کمتر شد

خوب چرا از هم منفر بودید؟

بنابه دلایلی

چرا سایه همو با تیر میزدید؟؟؟

بشدت از هم متنفر بودیم

من موندم رفیق ارزو چطور کشتی کج نمی بینه
خوب خدارو شکر

چرا فک میکنین منو ارزو مثه هم رفتار میکنیم و کارامون مثه همه؟
اولش منو ارزو سایه ی همو با تیر میزدیم بعدها شدیم رفیق فابریک

واسه خودت باش به من چه

واسه خودم هستم

هستی>

اره

خودم واسه چرک نویسات عنوان می زارم
امروز عصر میخ وام سری دو ترول بزارم

مرسی
اخ جون ترول

معلم گفت فیزیک 19 شدم
ایول خودم فک می کردم 11 بشم

خوش بحالت

ببین 4:30 بهتره اون موقع صد در صد هستم

باعشه باو فهمیدم

4 باشی هاااا

هستم

4 هااااااااااا

باعشه

گزراک و سوراندوم هم اپه

میام حتما

من چند روز نبودم به ارزو بگو فک نکنه که بهش اس نزدم البته خودم هم بهش می گم ولی تو هم بگی بهتره

باعشه میگم

خوبی؟منم خوبم تو نگران نباش

مرسی منم خوبم

سلامممممم

سلاااااااااااام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد