㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

CNBLUE at KFHI Ambassador Appointment Ceremony

[Photos|DL] CNBLUE at KFHI Ambassador Appointment Ceremony

May 9, 2013














نظرات 105 + ارسال نظر
mili 1392/03/08 ساعت 13:17 http://dokhtarelo3.blogfa.com

alieeeee webettt pisheee manam biaaa

مرسی
حتما میام

راستی نظراتتو به 100 رسوندم
تو هم به وب من سری بزن خوب
بازم بای


مرسی
چن بار خدافظی میکنی برو دیگه خدافس بای بای به سلامت بازم بیا

فردا کمتر میام بای

نمی اشکاله بای

مهم کیه؟
moh hem???


نه باو moh hemچیه؟؟
یه بار ارزو میخاسته دمبال عکسایLil بگرده کیبردش فارسی بود نوشته بود مهم واسه همین بهش میگم مهم

سونای من دیه باید برم خدافس
فردا متر میام ولی باز میام
بای بای

فردا چی؟؟؟
باعشه خدافس

از کلد پلی
لینکین پارک
مارون 5 عشقمه
انریکه
کارلی جپسن
نیکی میناج
امینم
lmfao
لیل وین
پیتبول
و .....

اورین
از مهم ام خوشت میاد؟؟؟؟

خوب اگه هستی م3 ادم حرف بزن یهو چرا میری؟؟

با دیوار حرف بزنم یا با زولی؟
خب باید تو باشی که حرف بزنم
دارم دمبال عکسای عشق جدیدم میگردمخیلی باحاله ازش خوشم اومد
تو بجز تیلور از کیا خوشت میاد؟

هستی؟؟؟

مگه میشه نباشم

ببخشید دارم گیتار میزنم تو بحرف

همین الان یه سری عشق جدید پیداییدم

شایدی در کار نیس

حالا هرچی...

حالا خوشگل عکس نمیدی؟؟

گفتم که الان نه بعدا شاید

چرا فک می کنی زشتی اخه؟؟/
الان کسی هست تو رو دوس نداشته باشه؟؟

چرا فک می کنی زشتی اخه؟؟/
الان کسی هست تو رو دوس نداشته باشه؟؟

من فک نمیکنم زشتم
اصن تو اگه خوشششل تر از من پیدا کنی جایزه داری
اون اهنگ 2ne1ه که الان دارم می گوشم

ینی بعدن نشون ندی نه من نه تو

I think i'm ugly and nobody wants to love me...

مهندس منم نداشتم با گوشی عکس از عکسه گرفتم
بعد دادم تو کامپیوتر

خب دیه من الان حوصله ندارم از اینجا تکون بخورم
یه روز دیه عکس میگیرم نشونت میدم

من بچگی خودتو می خوام یونگ هوا واسه چمه؟؟

تو کامپیوتر ندارم

عکس بچگیتو ندادی

گفتی عکس بچگی یادم افتاد
http://s1.picofile.com/file/7777745478/c05147f3029c.jpg
عکس بچگی یونگهواس

چرا دیر تاییدی نمی دونی دستم چقدردرد می کنه

اوخی نازی

دمت گرم عجب جوابی دادی

مثلا چیکار می کنی؟؟

سر کار نمیرم

من چیکار دارم من فقط شکلک گزاشتم

یه بار دیگه منو سرکار بزاری میدونم باهات چیکار کنم

آشغا خودتی من کی گفتم این منم؟؟
عکس منو فقط ساناز دیدی اونم عکس 12 سالگیم خخخخ

خب یه جوری حرف میزنی انگار عکس خودته بدجنس

خخخخخخخ ههههههه
نمی دونم چرا همه فک می کنن این منم
باو این عرفانه یاو رپره
عکسشو گزاشتم فیس همه گفتن ماشالا جوون دختره پی ام داده سلام خوشتیپ

اشغال یه جوری رفتار میکنی انگار عکس خودته
من اولش گفتم دیه خیلی اشناس
راس میگی حالا یادم اومد
خوب شد تو نیستی اخه ازش بدم میاد

نظرتو نگفتی که

ولی خداییش به قیافه ی تو نمیخوره دوم دبیرستان باشی

تو نگفتی که تیپش چطوره؟؟

باورم نمیشه عکس تو بود
واقعا این تویی؟
حالا که بیشتر فک میکنم میبینم اصلنشم لوس نیستی

واقعا؟؟؟

اره؟؟؟؟

متاسفم نشناختی


نکنه عکس خودت بود

وقتی با یه دختر حرف میزنی شخصیت داشته باش

اینو گفته بعد تو افق لامپم محو شد الته رو بو اون ور میرفت

به به چه حکیمانه

یک کلمه بهم گفت و رفت خخخخ

مهم اینه که اون یه کلمه چی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد