㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

Blind Love Interview from Excite Music

[Photos|DL] Blind Love Interview from Excite Music 

May 14, 2013
























نظرات 142 + ارسال نظر
مخاطب خاص 1392/03/09 ساعت 20:14

نه بزنگ خونه

کارم خصوصیه نیتونم بزنگم خونه

مخاطب خاص 1392/03/09 ساعت 20:07

میخای چیکار اگه گوشی دستم باشه؟

کارت دارم

رفتی که خدافس

نرفتم بردن

خخخ با دختره داشتم چت می کردم الان گفت ما میلیاردریم
کامپیوترم اپله
گفتم مدل ام اس ای که بهترینشه همونه
گفت اره
گفتم اسکل ام اس ای یه شرکت دیگس دروغ گفتی یکم بهش توجه کن

ابه
خوش بگذره

دکمه buzz ندارین؟؟یهو غیب میشی

دکمه چی؟؟؟؟؟؟

حالا واسه چی این سوالو کردی؟

هرکی یه جذابیتی داره خاستم بدونم نقطه جذب تو چیه
مثلا نقطه جذب یونگهوا دندونای بغلیشه
نقطه ی جذب مین هیوک لبخندشه و...

من چ میدونم حتما اخلاق گندم


------------------------------------------------
دوست من اگه داری حرفای مارو میخونی یه نظر بزار بگو گوشیت دسته خودته یا نه

من دوس دختر ندارم الان
قبلیا رو میگی

اره قبلیا

الو با توام

بعله بفرمایید

داشتم می گفتم تو بی اف داشته باشی یا نداشته باشی به من چ ربطی دار اخه؟
پس جواب بده




فک میکنی دخترا عاشق چیه تو میشن؟منظورم دوس دختراته

چی شده چرا اینطور نگام می کنی خوب جواب نمی دی چرا؟

جواب دادنم نمیومد
حالا اومد خب داشتیم چی میگفتیم؟

به من ربطی نداره که اصن تو بگی داری یا نداری چی میشه مگه؟

خوب من دیگه باهات قهرم چون بی اف داری بای

داری دیگه!!
مطمئنم

از کجا مطمئنی؟

اخه یهو زنگ می زنه میگه بیا اگه نیای نه من نه تو
یکی از دوست دخترای خودم سر همین چیزا قهر کرد رفت
بعد باید براش شارژ می گرفتم بعد خودم باید زنگ میزدم
شما که حال می کنین تو الان مخاطب خاص داری شارژت تموم نمیشه ک

کی گفته من مخاطب خاص دارم؟؟؟

اهان تو دختری پس نتیجه می گیریم مخاطب خاص داری خوش به حالته اگه پسر باشه و مخاطب خاص داشته باشی دهنت سرویسه
خوش به حالت


چرا دهن پسرایی که مخاطب خاص دارن سرویسه؟

یکی از نظرا رو چرا تایید نکردی؟؟

کودومو؟؟؟

اخییی چیه منظورم از اونی که نداشت نداست

اهان پس عشقت باهات وجه اشتراک داره

به نظراتی که دادم توجه کن نوشتم عشق فقط همون
بابا نمی خوام مسخره می کنم

ا ااا پس مخاطب خاص داری
گناه داری خداییش

من کی گفتم مخاطب خاص دارم؟؟؟؟
چرا گناه دارم؟؟؟؟

ادم باید با مخاطب خاصش یه وجه اشتراک داشته باشه
که اون نداشت با من نداشت

اوخییییییییی

هر وقت از اون لباس ها می کنم بهم میگن بهت میاد خخخخ
ولی مخاطب خاص واسه چمه دارم زندگیمو می کنم
عشق فقط همون

اخرش نگفتی همون کیه

بابا بخوام خیلی راحته فقط یه مدل با حال میزنم به مو هام یه کروات مشکی ساده از اون باریک ها هم میزنم با یه پیرهن سفید
خیلی هم دلشون بخواد

خودت نمیخای؟؟
الان منو روشن کن میخای مخاطب خاص داشته باشی یانه؟؟؟
تازشم تو که میگفتی من به جز یه نفر که تو فکرمه با کسی دیگه نمیدوستم چی شد پس؟؟؟
اصن چطوره باهمون یه نفره بدوستی؟؟

آدامس بادکنکی چیه چ ربطی داشت؟
من میگم تو خودت داری اصن؟
من می خوام ولی نیست

ادامس بادکنکی تنها چیزیه که باهاش میشه از زیر سوال دررفت
نیست؟؟؟؟
ندا که خودشو بخاطر تو میکشه خوب نیس؟

تو خودت الان مخاطب خاص داری؟

این سوالت چه ربطی داشت به ادامس بادکنکی؟

من مخاطب خاص می خوام

خب یکی وا3 خودت پیدا کن
چیزی که زیاده مخاطب خاص

بعد گفت کار مهم یا قلبت منم گفتم کار فهمید اسکلم گفت برو

نه گفت اینجا باشی بهتره منم تو دلم گفتم تو گه نخوری بهتره
تو اصلم گفتم نه کار دارم

اهان

پس کجا بودی؟

داشتم چک نویس میزاشتم

باز رفتی که

نرفته بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد