㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

Bang Bang Summer 2013 Catalogue -CNBLUE and Kang Sora

[Photos]Bang Bang Summer 2013 Catalogue -CNBLUE and Kang Sora

April 16, 2013


































نظرات 20 + ارسال نظر

دقیقا من هم بهم بر خورد
خدافس فهیم خدافس با درک

ببخشید که ناراحتت کردم

دختر کش نیستم کلا مگه نه روزی صد بار خواهرمو کتک می زدم
وحشی که نیستم

پس چرا اینجوری حرف میزنی؟داره بهم برمیخوره

زود بهم بر نخورد اون دیگه جلو جمع خیلی حرفای زشتی زد حتی به خود من

تقصیر من این وسط چیه؟مگه من چی گفتم بهت؟

من کلا یه بار باهات دعوا کردم اونم سر حرف تو کی دق دلیمو خالی کردم روت؟؟؟؟؟؟

احساس میکنم دلت میخاد منو بزنی

نخیر اصلا ناراحت نبودم بعدشم من ونقدر بیشعور و عقده ای نیستم بیام سر تو خالی کنم

منظوری نداشتم

دقیقا سر همین حرفا با مریم به هم زدم

چه زود بهت برمیخوره

بگو شتریم راحت تره

بازم ناراحتی میخوای دق و دلیتو سر من دربیاری

اینقدر از دخترایی که همینجوری هرچی دلشون می خواد میگن بدم میاد حد نداره

ینی الان از من اینقد بدت میاد که حد نداره؟

در موردا مردا؟؟

دروغ میگم؟؟؟؟
یه مرد پیدا کن درکش بالا باشه بعدش هرچی تو بگی
منظورم تو نیستیا کلی میگم

این حرفا چیه تو وب سارا زدی/؟؟

چی گفتم؟

دلخور نشو دیه
نظراتت باز نمیکنه

واقعا مرسی که اینهمه نظر واسم دادی
با ما هم آره؟
باشه

سلام

سلام

samar 1392/02/17 ساعت 18:01 http://ss501korean.mihanblog.com

چه خوشگلللللللل

خوشگلی از خودتونه

arezoo 1392/02/16 ساعت 18:38 http://ftisland.blogsky.com

awre kheili fargh daran baham

معلومه که فرق دارن
تو گیر داده بودی تکراریه دیه
وسط کلاس داشتی میرفتی رو اعصابم

عکس های قشنگی بود...

مرسی

باشه رو چشم

مرسی

من تیشرت نارنجی می خوام برم یه دونه بخرم

واسه منم یه قرمزشو میگیری؟

چه عکسای خوشگلی از اون عکساییه که ادمو افسرده می کنه

سلام

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد