㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

Blue Moon in Singapore Press Conference

[Photos] Blue Moon in Singapore Press Conference

























































نظرات 55 + ارسال نظر
samar 1392/02/17 ساعت 18:01 http://ss501korean.mihanblog.com

بازم مثل همیشه عاشق قیافه ی بهت زده ی یونگ هواام
فداااااش
میسی عزیزم


قابلی نداشت دوکسم

arezoo 1392/02/16 ساعت 18:37 http://ftisland.blogsky.com

e hamunayi an ke vasate hesaban mididim???

اره

arezoo 1392/02/16 ساعت 18:37 http://ftisland.blogsky.com

axaro az computere khodam negah khaham kard

دیگه بهت عکس نمیدم

من برم بازم میام یا امشب یا عصر یا کلا میام تا اخرش

باعشه

تایییییییید نکن اورین

اره چون ممکنه کلا رابطم باهاش از بین بره همین کم رنگ کافیه

الان تو همه دوستام با تو وامیر خیلی صمیمی هستم یعنی دیوونه وار می خوام شمارو از نزدیک ببینم


نظر قبلی رو تایید نکنم؟

م3 اینکه رفتی

نه نرفتم

همچیو گفتم حالا میگی چرا چیکار کرده؟

کی چی کار کرده؟
گفتم که کسی کاری نکرده از دست خودم عصبانی بودم

می دونم اهل تلافی نیستی

اورین

فقط تاییدشون نکن

میدونم چرا نمی گی
راستش می خوام یه چیزی بگم

به خاطر تلافی نیس باور کن
چی میخای بگی؟

همین یه بار به خاطر من بیا یهو تا بهت بگم چرا عصبی بودم

چی کارکنم؟

میشه بگی اخه فک کنم همه خبر دارن جز من چی شده بوده مگه؟

نه هیشکی خبر نداره فقط ارزو میدونه
ببخشید ولی نمیشه بگم

تو دیگهه چرا کسی کاری کرده خفش کنم؟؟

نه خفش نکن
از دست خودم ناراحت بودم
حالا حالم بهتر شده

خوب چ خبر نت تبودی یاد ما بودی؟

هم نت بودم هم به فکرتون
فقط هیچ کاری نمیکردم چون منم بخاطر یه قضیه ناراحتیده بودم

حالا شدی همون سونای دوست داشتنی

شاید خودت و همه بدونن که مهم ترین کس تو نت واسم تویی چون خیلی دوست دارم
ولی این چیز شوخی بردار نیست یه بار با یکی در موردش صحبت کردم 100 بدبختی واسم بوجود اومد

باشه هر جور راحتی

باشه پس خداحافظ اینبار با خودت خداحافظی کردم


ولی این دلیل نمیشه دیگه نیای

خیلی بده که اینجور شد

موافقم

نه نه نه اعصابمو خراب نکن اصن امکان نداره بگم
سونای بخدا دوست ندارم رابطمون خراب شه نکن تورو به خدا

اگه نمیخاستی بگی نباید از اولش بحث رو شرو میکردی

من قلبم مشکل داره اذیت نکن بخدا الان می زنم همچی رو دربو داغون می کنم اههههههههههههههه

کدم سوال؟؟نه نکن ترو خدا

ینی نمیدونی کدوم سؤال

خوب چی بگم اینو دان کن خودم زدم
اینم لینک گیتار فلامنکو زدنم
http://uplod.ir/79iq248fi9g1/Voice_002.amr.htm

اینارو ولش کن جواب سؤالمو بده
اگه تا 1دقیقه جواب درس حسابی ندی نتو قطع میکنم

خوب متاسفم ولی نمیشه کاریش کرد من که دوس ندارم ناراحت بشی پس به فکرش نری هااا باشه سونای؟؟

نمیتونم فکرشو نکنم
قول میدم ناراحت نشم بگو

تو که می دونی دلم نمی خواد اذیتت کنم

ولی داری اذیتم میکنی

بابا نمیشه به جون سونای نمیشه جونتو قسم خوردم دیگه باور کن

نمیگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی بدجنسی

خوب به دستورت میمیرم

اذیت نکن بگو دیگه

مرگ رضا ول کن زشته از خودت خجالت می کشم

بمیر بگو داری میری رو اعصابمااااا

زشته بابا ابروم میره

تو بگو تایید نمیکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد