㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

Minhyuk had fun watching “1 vs 100″

[Twitter|Photo|Trans] Minhyuk had fun watching “1 vs 100″



 @CNBLUE_4: Very nervous but I had fun watching “1 vs 100 LIVE. Being on stage really clouded your thinking.. too bad though.. Perhaps I’ll do better next time..? Please invite me again~^^ I guess those who wear glasses may clean their lens with

dishwashing detergent before sleeping today.. ㅋㅋ 


حوصله ی ترجمه ندارم اگه مشکلی پیش اومد مثلا اگه نتونستین معنی کنین تو نظرا بگین معنی کنم براتون


نظرات 29 + ارسال نظر
arezoo 1391/12/24 ساعت 12:03 http://ftisland.blogsky.com/

dishab na upidi ????


hosele nadashtam

سو راندومو آپیدم بدو

اپــــــم بدو بیا موزیک
music-store.rozblog.com
اپی که هیچ جا گیرت نمیاد

امــــــــــدم

پدر این خوابیدن بسوزه

چیپسو ماست بدت میاد
بیا پفک و ماست بخور


تواینارو میخوری واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هنوز میری مدرسه؟
امروز 5 شنبس؟
کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه باو خواب بودم

عاقا من الان برادرم ها
میزنم وبتو شیلترینگ می کنم بععد میوفتی به دستو پام
نیومدی نظر بدی خواهر محترمه؟

بعد از ظهر میام نظر بارونت میکنم
اینقدنگو وبتو شیلترینگ میکنم من اشکم درمیاد

اخه ازت بدم میاد وا3 همین دیر میام
شوخی کردم
باشه
چی باشه؟

سرعت نت که عالیه ولی من صبر می کنم تو بجوابی بعد می دم بعدشم مثلا میرم یه جای دیه اصن یادم میره برگردم
ببخشید

نمی اشکاله

بفرما چیپس و ماست
نمی خوری؟
نخور به جهنم منو باش به کی تعارف می کنم

چیپس و ماااااااست

خب چی کار کنم دوکس ندارم
[یه سوال...سرعت خودت کمه یا سرعت نت؟؟؟
چرا زیادان تا طول میکشه تا دوتا نظر بذاری؟؟؟؟؟؟؟؟]

بله این شخص مهره اصلیه شیلتر نظر بش ندی لهت می کنه از خودش بی رحم تر عمشه


باو حالا من فک کردم چی شده
نظر دادن که کاری نداره
نظر میذارم

باید گاهی اوقات را بیخود در این وب نظر دهید
music-store.rozblog.com
مشکلیه؟

اگه بیخود نظر بدم شیلتر نمیکنین وبمو؟؟؟؟؟؟؟؟

همینه ما بی رحمیم مشکلی؟


مااااامااااان این برادر سرم داد زد

faghat ye rah dare shilter nashi


che rahi??????????
khahesh mikonam begin

عاقا ما نمیدونم ما فقط شیلتر می کنیم رحم هم در کار نیس
اماده باش


برادر شماها چرا انقد بی رحم و نامرد و عقده ای هستین

من که هواپیما فرستادم دنبالت تا بیای توکیو پیش ما ندیدی

eeeeeeeeeeeee are beza hazer sham alan miam
man chi bepusham


گومائو اونیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

arezoo 1391/12/23 ساعت 19:18 http://ftisland.blogsky.com/


nayumadiaaaaaaaaaaa
goftam upam

میام الان صب کن
توکه اینجایی مگه نگفتم بشین درستو بخون
تفریحات تابستونی ما به ازمون جمعه بستگی داره ااااااااااا

از ارشاد مزاحم میشم این عکسای لهب و لعب چیه؟؟؟؟؟

وااااااااا برادر از شما بعیده که تو نت پرسه بزنین
دوما کدوم عکسا ما عکس نذاشتیم که حتما خطای دید بوده

سلام خواهر گرامی

سلام برادر گرامی خوش ورودیدی

arezoo 1391/12/23 ساعت 14:48 http://ftisland.blogsky.com/

manam upidam khoooooooooooow

آپم تو توکیو

man che juri biam ta tokio

هههههه خخخخ ههههه ببببببببب پپپپپپپپپ ههههههههه عععععع کلاهشو
راستی تو سو راندوم آپیما


alan miam

سلام خوبی؟

mer3000000000000000

برای ترجمش یه خورده سرگرم شدیم
مرســــــــــــــــــــــــــی


از این به بعد حتما ترجمه شده میذارم
قابــــــــــــــــــــــــــلی نداشت

عجب کلاهی
فقط موندم کنترلو چرا کرده تو حلقش

arezoo 1391/12/22 ساعت 22:44 http://ftisland.blogsky.com/

khoshal shodam ke upidi

arezoo 1391/12/22 ساعت 22:44 http://ftisland.blogsky.com/

drummeretune dg na ???

vaghan dus dashtanie


arezoo 1391/12/22 ساعت 22:43 http://ftisland.blogsky.com/

kolashoooooooooooooooooo

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد