㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

Oppa Yong & his GF

همه عکسا اینو نشون میدن که اوپا یونگ دوس دختر داره ولی من اصلن باور نمیکنم که اوپام(عشقم) با یه دختر رابطه داشته باشه

عکسا رو واستون میذارم

نویسنده ی  یه وبلاگ دیگه ام نظر منو داشت

اون گفته بود همه ی عکسای موجود فتوشاپه

اگه فتوشاپ نباشه                













نظرات 10 + ارسال نظر
Ida 1392/01/03 ساعت 02:39 http://CNBlueandmyWorld.blogfa.com

ببخشید یادم رفت اسم برنامه هه رو بکم ...
We gort Married

راستی , خیلیام هستن که به سوهیون کمک میکنن و با این شایعه ها و عکسایی که بخش میکنن سوهیونو بیشتر به یونکها میجسبونن ... ولی مکه یونکها دم به تله میىده ؟!

بدم میاد از اینجور ادما که واسه اپای ما شایعه درس میکنن

Ida 1392/01/03 ساعت 02:29 http://CNBlueandmyWorld.blogfa.com

سلام ...
خوبی ؟

(ببخشید کیبورد من عربی تایب میکنه)

اسمت سونایه دیکه نه ؟ یعنی جی؟

نه بابا بیجاره یونکها دوست دخترش کجا بود ؟
نمیدونم میدونی یا نه ولی یونکها و سوهیون () تو برنامه ی ما ازدواج کردیم با هم بودن ... تو این برنامه هر جند وقت یه بار یه زوج از بین هنرمندا انتخاب میکنن و اینا تا یه مدت مثل زن وشوهرا رفتار میکنن , حتی حلقه هم میندازن , ولی خب اینم یه برنامه ست و بعد یه مدت تموم میشه ... ناکفته نمونه که سوهیون حتی بعد از برنامه هم خودشو به یونکها میجسبونه ... البته این کروه کلا نسبت به سی ان بلو ارادت خاصی دارن ....

مرسی
بعله ینی اخرین ماه
که اینطور

raha 1391/12/19 ساعت 17:56 http://divoneh-khonee.blogfa.com

اااااااا پس عخشت دوست دختر نداااااااااره
به به...به به.. چه پسر خوبی

بعله پ چی فک کردی
همچین عشخ گلی دارم من

مانا 1391/12/17 ساعت 14:57

مسیر زندگی همواره برای رسیدن به عخش صاف نخواهد بود!گریه نکن!چرا که زمانه ناسازگار است!!!
آخه چی بگم والا...


ino ke iebar gofti ke

مانا 1391/12/17 ساعت 14:56

مسیر زندگی همواره برای رسیدن به عخش صاف نخواهد بود!گریه نکن!چرا که زمانه ناسازگار است!!!
آخه چی بگم والا...

fosh midadi kamtar narahat mishodam

عشق من دوس پسر داره خخخخ
ولی عکس اولی باحال بود دخترا باجنبه خوواست های فایو کنه پسر بی جنبه بغلش خخخخ

امیدوارم راس نباشه تو یه جا خوندم عشق من زن داره حالا من چی کار کنم تو هم امیدوار باش که عشقم زن نداشته باشه

نظرا رو با دقت بخونی میفهمی که عشق من زن نداره
خییییییییییلی خوشحالم
امیدوارم که عشق توام زن نداشته باشه

ArezoO 1391/12/16 ساعت 22:24 http://ftisland.blogsky.com/

kheili eshghaaaaaaaaan


اوخیییییییییییییییییییییییی عزیزمممممممممم
این یه برنامس که توش خواننده های معروف کره ایی نقش زن و شو هر رو بازی میکنن
این برنامه مال خیلی وقت پیشه.....
یونگ هوا سوهیون باهم رابطه ایی ندارن عزیزم


behtarin khabari ke tu omram shenide budam
mer30000000

لینک شدی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد