㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

i'm back again

سلام به همه دوستای گرام و آنتی گرام

من برگشتم به وبلاگ قشنگ خودم

راس میگن هیچ جا خونه ی خود آدم نمیشه

اینجا خیلی راحتم

میخام این وبمو اپ کنم

ولی ایندفه فقط از سی ان بلو اپ نمیکنم

از کل عخشـــــــــــــــــــــــــــای کره ایم می اپم

                                                                                           

                                                                                                       fighting

نظرات 4 + ارسال نظر
m.z 1393/05/02 ساعت 17:08

من به پیشنهاد میر حسین برگشتم یه سر بهم بزن

آدرس وب

m.z 1393/05/02 ساعت 17:00

خب به پیشنهاد میر حسین من برگشتم یه سر بهم بزن

آدرس وبت کو؟

رویا 1393/04/20 ساعت 13:53

سلام چه خوب که برگشتید خیل وقت که منتظرتون بودم چرا از سی ان ناامید شدید که دیگه نمیذارید

عزیزم
این وب جدیدم
maxstep.mihanblog.com
بیا اونجا میتوضیحم برات
از سی ان بلو ام اینجا اگه بخای برات می آپم

sonay 1393/04/09 ساعت 23:05 http://heart-beat.blogsky.com/



شکلک جدیدا رو بخورم من چه خوشگلن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد