㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

Blue Moon 2013 CNBLUE World Tour in Philippines

[Info] Blue Moon 2013 CNBLUE World Tour in Philippines

April 23, 2013 

When: Saturday, June 15, 2013, 7:30 PM – 10:00 PM

Where: Araneta Coliseum, Araneta Center, Cubao, Quezon City, Philippines

Organizer: PULP Live World

Seating Plan:

Ticket Prices:

All Areas are RESERVED Seating.

Patron VIP = 7,500
Patron = 6,500
Lower Box = 5,500
Upper A Premium (1st 5 rows) = 4,500
Upper A Regular = 3,500
Upper B = 1,500

* Ticketnet Charges Apply

Tickets will go on sale on April 28, 2013 – 10am via Ticketnet Outlets nationwide!

TICKETNET OUTLETS:

ARANETA CENTER:
Ticketnet Box Office
Green Gate
Red Gate

SM Makati
SM Mall of Asia
SM Manila
SM Marikina
SM Megamall
SM North EDSA
SM San Lazaro
SM Southmall
SM Sta Mesa

                                                                          

نظرات 57 + ارسال نظر

دیه بای خانوم

اوا چه تفاهمی منم میخاستم همینو بگم

چ خبر؟؟

سلامتی از شما چه خبر؟
بگو مام بخندیم

من قربون اون نگاهت برم که زل زدی به مانیتور و منتظری من یه نظر بذارم


شکلک کم اوردم

یادم فرت بگم ما همه از یه ماشین حساب استفاده می کنیم
مثلا کسی جواب خواست تو اون می نویسیم البته اگه عدد باشه

نه ما زیر ماشین حساب برگه تغلب میذاریم

سرت نتم ریده

پسره به دختر تهرونیه میگه اسمت چیه؟

میگه :شمع، گل، پروانه، اسم من هست ترانه، اسم تو چیه؟

پسره میگه :خر، نعل، طویله، اسم منم خلیله!!


شنیده بودم

تقلبی هاتون چیه؟؟

گفتم دیه
یه نکته جالب این وسط اینه که ماشین حساب عمومی همیشه اخر سر میرسه دست ارزو
اسمشو گذاشتیم دیقه نودی

سبک تقلبای ما
کتاب
دفتر
برگ عوض کردن
حرف زدن
تقلب نوشتن
استفاده از کیف بجای سنگر تا معلم نبینه

تغلبای ما اینایی که تو گفتی علاوه جاسازی برگه زیر ماشین حسابی که کل کلاس ازش استفاده میکنن

نه عربی رو نزدم هی بیخود بازی در میاوردم
بچه ها جوگیرم کردن
مثلا داشت در می داد من اون تخته رو پاک می کردم
یه می نشست من می رفتم پیش اشغالی می رقصیدم


چه باحال

دیوونه که هیچی یه بارم سر امتان تقلبی ها رو کردن م3 هواپیما ها برای هم پرت می کردن معلم گفت اقا چه وضعشه
امتان رو تا پبج دیقه دیه وقت داری تموم کنید اپن بوک

مگه شمام تغلب میکنین
من استاد تغلبم

دیروز عربی از کلاس با توک پا بیرونم کرد
خیلی اذیتش کردم


چی کارش کردی؟اونم زدی؟؟؟؟؟

سر کلاس زبان فارسی همه از کلاس زدیم بیرون معلم بود گفت کجا میرین یکی از بچه ها گفت خفه شو کچل
بخدا جدی می گم بخاطر همین اخراج بودیم
بعدشم اصن امروز هیشکی نرفت

شما که دیوونه ترین

زنگ او و دوم کل کلاس اخراج بود


کل کلاس اخراج بود؟؟؟

اگه قراره من موضوع بدم خودم حرف می زدم خخخ


تو مدرسه هیشکی نمیتونه جلوی منو بگیره که حرف نزنم نیدونم چرا اینجوری حرفیدنم نمیاد

گفتی
بهت میگم بابا .....
با ارزو دارم جدید م....
بعدن میام
راستی من امروز مدرسه نرفتم
ولی فردا باید برم


منم امروز فقط زنگ اخرو رفتم

الووووووووووووووووووووووووووو

برمیگردم زود

یه لحظه دیسی شدم

چه خبر از ارزو؟

چه جور خبری میخای ازش؟

چ خبر تو یه چیزی بگو

در مورد چی بگم؟
موضوع بده

اره نمی دونم چرا ولی وقتی بارون بیاد اینطور میشم

اوخییییییی

اخ سرم داره منجر میشه
تالا دیدی دختری که کنکوری باشه درام بزنه بجای اینکه درس بخونه؟؟

(منفجر منظور است)
اره...بدتراشو دیدم

از وقتی این بارونا شروع شده اینطورم مریضیم حساسیته
هر وقت بارون میاد این طوری میشم
البته بعضی وختا هم نمی شم
قرض ضد حساسیت می خورم

وااااااااا
حساسیت به بارون؟

ولی اگه می تونستم حتما می دادم بت چون من گیتار زیاد دارم
گیبسون برقی بیس کلاسیک اکوستیک
از همشون حداقل یکی دو تا دارم

چه خوبخوش بحالت

ابزار الات موسیقی حتی جدیدن سی دی شم نمی تونی پست کنی ههه

چه جالب...نمیدونستم

تو یه هردو چشمم قرمزه
اصن مریض شدم بدجور
الان رفتم یه قرص دادم بالا

بازم قرمز

چرا اخه؟

گیتارو پست کنم واسه خودت؟؟

نه باو

ببخشید یه لحظه الان میام

هیچی فقط بش سلام برسون

باشه

گیتارو دیدی؟

بعله عاشقش شدم

چرا نمی تاییدی؟


دارم تایید میکنم دیه

به ارزو بگو... ه هیچی نگو

چی میخای بش بگم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد