㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

Tokyo Tower!

[Blog] Tokyo Tower! (2009.07.21)

April 22, 2013

こんばんは。

Good evening.
ドラムのミンヒョクです。
I’m a drummer, Minhyuk.


昨日は休みだからへいってきました。
Yesterday, we were off and went to  (Tokyo Tower).

↓の写真にぼくの彼女^^
My girlfriend in the picture↓ ^^

冗談だよ~~ベースのグァンジンです\(^^)/
I’m kidding~~ it’s bassist Kwangjin \(^^)/

そして、rainbow bridgeとをみました。
And, we saw rainbow bridge and  (rainbow).

皆さんもをみましたか。

Did you guys see  (rainbow) too?

本当にきれい~( *^▽^)でした。

It was really beautiful~( *^▽^)

最高のいちにちでした。~~

It was a perfect day. ~~


نظرات 27 + ارسال نظر

الو

رفته بودم دیوونه خونه

هستم

من اومدم هااااااااااااااااا

خوش اومدیییییییییییییی

ساعت 9:30 میام

من نتونستم بیام ببخشید

دقایقی برم برمیگردم

نمی اشکاله برو برگرد

آهای خوشگل عاشق آهای عمر دقایق آهــای وصل به موهای تو سنجـاق شقایق

آهای ای گل شب بو آهای گل هیاهو آهای طعنه زده چشم تو به چشـمای آهـو

دلم لاله عاشــــق آهای بنفشه تر نکــن غنچه نشکفته قلــبم رو تـو پـر پر

من که دل به تو دادم چرابردی زیادم بگو با مــن عاشـق چـرا برات زیــادم

آهای صدای گیتار آهای قلب رو دیوار اگه دست توی دستـام نذاری خدا نگـهدار

دلـت یاس پر احساس آی مریم نازم تا اون روزی که نـــبضم بزنه ترانه سازم

برات ترانه ســازم تو آهنگی و سازم بیا برات می خوام از این صدا قفس بسـازم

آهای خو شگل عاشق آهای عمر دقایق آهــای وصل به موهـای تو سنجاق شقایق

آهای ای گل شـب بوآهای گل هیاهو آهای طعـنه زده چشم تو به چشـمای آهـو

دلم لاله عاشــــق آهای بنفشه تر نکــن غنچه نشــکفته قلبــم رو تو پر پر

من که دل به تو دادم چرا بردی زیادم بگو با مــن عاشــق چــرا برات زیـادم

آهای صدای گیتار آهای قلب رو دیوار اگه دست توی دستــام نذاری خدا نگهـدار

وایسا متنشو بنویسم برات

یاد یه چیزی افتادم
یادش بخیر
اهنگ اهای خوشگل عاشق
عجب اهنگی بود برم یکم بخونمش

چه اشناست

divoneh-khonee.blogfa.com
اینو لینک کن توش لینک شدی
وب ارزو و حسین و منو ساناز و رها و مانا و ....است

چن نفرید؟؟؟؟؟؟
لینکیدمش

اشکال نداره شمارشو که داری زنگ بزن بش
یا تو همین نت باهاش بحرف منظورم ارزوِ

داریم سی میکنیم یه کاریش بکنیم

هستی؟؟

خواهم بود

من امشب انم
یه چیزی هم بگم اصن ناراحت نباش واسه جمعه منم شاید نباشم
نمی اشکاله


نمیخام باهاشون برم

هستی؟؟؟

نه متاسفانهنبودم

raha 1392/02/19 ساعت 13:09 http://so-random1.persianblog.ir

ولی این واقعا زشتهههه

نمی اشکاله

raha 1392/02/19 ساعت 13:08 http://so-random1.persianblog.ir

انقد که به همه میگم زشت دوستام میگن باید یه کی رو واسه تو بسازن

raha 1392/02/19 ساعت 13:07 http://so-random1.persianblog.ir

چقد اون مو قهوه ای زشته

اره موافقم
از اعضای گروه نیس

rezaalibi 1392/02/19 ساعت 12:37


قبول داری حتی با فحشاش از اینا بهتره

ایکون نبودن چی بازم نداره؟؟؟

چی نداره؟؟؟؟

من برم مدرسه امروز دیه راحت میشم
ولی حیف دوست صمیمی مو نمی بینم دیه بعد امتحانات میره خارج
موقع امتانم من طبقه اخرم اون اول اصن دیه نمی بینمش


من و ارزو ام بعد امتانا شاید دیگه همدیگه رو نبینیم

سونای امشب یه تبادل لینک توپ برات دارم حتما بیا باشه؟

تبادل لینک توپ؟؟؟؟؟؟
باشه

این چ وضعشه من دارم میرم تو میای

من صب کلاس بودم

اینجا ایکون خواب نداره؟؟؟

میشه ازاستفاده نمود

lمن هستم هااااااااااااااا

اورین
من نبودم

اخرین عکس
اونی که اولین نفر سمت چپه
چقدر شبیه منه
فقط من دیه اینقدر لاغر نیستم
اسمش چیه؟؟؟

واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مین هیوک دارمر گروهه

مهیا 1392/02/18 ساعت 20:51 http://www.smkorea.blogfa.com

میدونستی دیگه طاقت دیدن عکساشونو ندارم؟به جان خودم اگه یه روز این یونگی رو از نزدیک نبینم میمیرما

اوخیییییی عسیسم خدا نکنه
ایشالا یه روز باهم میریم کره و از نزدیک میبینمشون خدارو چه دیدی شاید اونا اومدن ایران

توکیو


بعله

سارا 1392/02/18 ساعت 14:50 http://sky-2012.mihanblog.com/

سلام خوبی؟
آپم بدو بیا... اومدی نظر یادت نره ها....

مرسی
اووووووومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد