㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

Bang Bang Summer 2013 Catalogue Sketch – CNBLUE and Kang

[Photos] Bang Bang Summer 2013 Catalogue Sketch – CNBLUE and Kang Sora

April 16, 2013


 تفاوتهای این پست را با پست پایینی بپیدایید

دیدین چقد فرق داره پس تکراری نیس گیر ندین

























نظرات 30 + ارسال نظر

آشتی؟

یه بار به حرفایی که زدی فک کن ببین جای من بودی چیکار میکردی؟!

اپلود شد
http://uplod.ir/k846l4b32g0k/w.rar.htm

مرسی که زحمت کشیدی خیلی قشنگ بود

ببین سونای کار خوبی نکردی
الانم می دونم هستی چون بهت گفتم اپم اون موقع بودی ولی غرورت بهت اجازه نداد بیای
منم واسه عذر خواهی یه چیزی درست کردم فقط ببخشید ای لاو یو با خود عکس بود هر کار کردم عکس باحال گیرم نیومد

samar 1392/02/17 ساعت 18:02 http://ss501korean.mihanblog.com

خخخخ
مرسییییییییی عزیزم

سارا 1392/02/17 ساعت 15:47 http://sky-2012.mihanblog.com/

خیلی قشنگ هست

عاشق این شکلکی؟
ازش منفرم
من از اینا خوشم میاد


نه من عاشق شکلک قهقهه تو پرشین بلاگ ام
از اینمخوشم میاد

باشه بای

فردا یا امشب به داد نظراتم برس که خیلی کم هستن

قبل اینکه بری ساعت چند می تونی بیای؟

شاید فردا شایدم پس فردا

خوب بیا خفه کن

الان که دیه حسش نیس

اخه اون فرق داشت ترسیدم ناراحت شی
خوب می ترسیدم یهو بخوای خفم کنی

اگه زودتر میگفتی نارحت نمیشدم
یه کاری کردی که میخاستم خفت کنم

من باید برمکلی درس دارم

از جوابت و شکلکا به نظر خسته میومدی

خسته تر از چیزی که فکرشو بکنی

تالا من اذیتت کردم یا پیش اومده سوالی بپرسی تا حد کفر ببرمت؟

اره پیش اومده
مثه اینکه یادت رفته دفه ی پیش چقد طول کشید تا بگی کی میره رو اعصابت

تو کلاس زبان بودیم
منو دوستم هی حرف میزدیم بعد یهو یارو معلمه گفت میشه دیگه پیش هم نباشید
منم گفتم نه
یه دختز 16 نمی دونم تا 17 ساله بود اسمشم سونیاست گفت
تیچر منفی بزارید
گفتم مگه دبستانه داف کوچولو
یهو کلا معلم رفت تو حلقم
ا اخرش حرف نزدم

سونای بد نیست یه سری به نظراتم بندازی

میندازم به زودی

به نظر سر حال نمیای

اگه توام 24ساعت بیدار بودی فک کنم سر حال به نظر نمیومدی
مگه منو میبینی که میگی به نظر میاد

بیشتر حرف بزن شکلک نزار من واسه تو اومدم نه شکلکت


باشه از این به بعد دیه شکلک استفاده نمیکنم حرف میزنم

ناراحت نشو الان دارم نظر میدم دیه

مرسی

چار نمی گفتی اهل کجایی شهر به این خوبی

میه من میگم شهر بدیه؟؟؟
عالیه...یکه
یه حس درونی غریب منو مجبور میکرد اذیتت کنم

اهان اومدم

اگه بدونی سرم چی اومده

چی اومد؟

من هم الان هستم هم 10 خواهم بودددد

من نخواهم بود امتان حسابان دارم فردا

گفتی هست ونیم بیام خوبه پ چرا نیومدی؟؟

اومدم

ای من قبلا واسه این پست نظر ندادم

خانومی درست گفتم اهل کجایی؟

سلام

سلام

arezoo 1392/02/16 ساعت 18:39 http://ftisland.blogsky.com

tafavot ro ehsas kardim
hala to shabahate mano ro eshah kon

مو نمیزنین

arezoo 1392/02/16 ساعت 18:39 http://ftisland.blogsky.com

in post yeke harf nadare


خیلی فرق داره...

بعله که فرق داره

تفاوت زیبایی بود

میسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد