㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

Leaders

[News|Photos] Leaders FTISLAND’s Jonghun, CNBLUE’s Yonghwa and AOA’s Jimin join forces for ‘the FNC’

April 20, 2013





Labelmates FTISLAND‘s JonghunCNBLUE‘s Yonghwa, and AoA‘s Jimin joined together as the leaders of their respective groups for FNC Entertainment‘s ‘the FNC‘ magazine.



Jonghun, Yonghwa, and Jimin proved to fans and haters alike why they’re meant to be leaders through their charisma and confidence. The trio showed who’s boss with the military concept and left fans hoping to see a collaboration from the three leaders soon.

You can check out the full pictorial in ‘the FNC’ magazine.



نظرات 54 + ارسال نظر

فک کردی من ناراحت نشدم
فک کردی خیلی دلم می خواد باهات دعوا کنم
بخدا دیشب اعصابم خراب بود
یه ساعت با سارا حرف زدم بفرما اینم گزاشتم نگی ادم دروغگوییم
http://uplod.ir/rtrbr1tihtta/Presentation1.jpg.htm


این بار دومته

باشه اپ می مونم اصن نیا
مثلا دیشب ازش عذر خواهی کردم
اینم یادت بمونه

دارم سی میکنم ببخشمت پس لطفا بیشتر ناراحتم نکن که پشیمون بشم

raha 1392/02/17 ساعت 20:54 http://so-random1.persianblog.ir

آپم

چشم عسیسم حتما میام

اپــــــم

اپ باش

مهیا 1392/02/17 ساعت 15:49 http://www.smkorea.blogfa.com

سلام اونی جونی خوفی؟چه خفر؟چندروزی نبودم که مشکل از نتمون بود ببخشید نتونستم سر بزنم این روزا درسامون خیلی زیاده تازه تاحالا سه تا معلم شیمی عوض کردیم هرکدومم که یه روشی دارن ماهم

سلام عسیسم
اره میدونم وقتی معلم عوض میشه پدر ادم درمیاد تا به جدیده عادت کنه

سارا 1392/02/17 ساعت 15:42 http://sky-2012.mihanblog.com/

سلام عزیزم من اومدم

سلاااام خوش اومدی

سارا 1392/02/17 ساعت 13:57 http://sky-2012.mihanblog.com/

سلام خوبی؟
5 تا آپ کردم حتما بیا ببینشون و نظرم بده مرسی[قلب][گل]

مرسی
چشم حتما

arezoo 1392/02/16 ساعت 18:42 http://ftisland.blogsky.com

man dg beram byeeeeeeeeeeeeeeeeee

خدافس

arezoo 1392/02/16 ساعت 18:42 http://ftisland.blogsky.com

pesaram che shalvare khosh rangi pushide

arezoo 1392/02/16 ساعت 18:05

salam
man hanuzam net nadaram
yani daram vali nemidunam ke daram
yani midunam vali engar nadaram
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
na bebin......
dawsham neto vaslunde vali babam nidune ...manam nidunam
yani fek mikone man nidunam vali midunam
bare hamin har vakh babamo dawsham khune nabashan mitunam biam faghat [کلافه]

arezoo 1392/02/16 ساعت 18:05

un dustam ke migof in dalil nemishe ras migof

موافقم

خوشمان آمد...

گفته بودم اول اسم اهنگو بگو

گفتم دیگه
بیا پست پایینی لطفا

شاید بتونم یه کاری بکنم

خودم اپلودش کردم اهنگ dream boy مالهcnblue

یهاول اسم اهنگرو بگو بهم

چی؟

دلیل اینکه اهنگ پخش نمیشه اینه یا کد رو اشتب گزاشتی یا از سایت کاملی بر نداشتی

ما اومدیم

خوش اومدید

اصلیهارو میگم ماله ترم اخر

امتحاناتون کی شروع میشه کی تموم؟

از فردا شرو میشه و 18 خرداد میتمومه

من خودم امتان هندسه دارم

هند3 ما نهایی ه

روزای هفته نت میای؟؟

نیدونم اگه بیام کم میام

خودم می دونستم معنیش این نمیشه بابا
تو یه جک بود ناراحت نشو

من خودم کم میام نمی اشکالهحداقل عصر یا شب میای نه؟

شاااااااااااااااااید نه

سلام عزیزامروز میای نت؟؟

سلام
امروز شاید نتونم بیام فردا امتان ترم مبانی داریم

حذف بدی نیس ها ینی دلم هواتو کرده

اره معنیش همینه ولی باید بیشتر به جمله توجه کنی
....هواتو کرده(کرده هواتو)

میدونی این ینی چی؟
My Heart Fuck Your Air

خجالت بکش

من خودم داشتم می رفتم بای

بای

یه بار تو حرف بزن

خب باعشه من شرو میکنم
یه کاری پیش اومد باید برم خدافس
ببخشید

چه جالب تو هم تابستونی هستی
من مرداد ما هی ام

چرا یهو رفتی؟

اینجام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد