㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

Jungshin sends an update from Japan, thanks fans in Singapore

[Twitter|Photo|Trans] Jungshin sends an update from Japan, thanks fans in Singapore

April 19, 2013


여러분 잘지내시나요? 정신입니다. 저번주 팬여러분들 덕분에 싱가포르 공연을 잘마치고~ 일본활동이 있어서 지금은 일본입니다..ㅋㅋ 짧은기간이지만 열심히 잘하고 돌아가도록 하겠습니다! 응원 많이 해주실거죠^^? 그럼 좋은밤되세요~ ps 아! 보고싶었던 영화가 있었는데 일본에 온사이 개봉했어요ㅠ song for you!! 한국가면 꼭 봐야겠어요ㅋㅋ


Has everybody been well? This is JungShin. It’s all thanks to our fans that our performance last week in Singapore ended well~ We are in Japan now due to us having promotional activities here.. keke Though for only a short period of time, I will work hard and then return! You will give us a lot of support right^^? Alright then, have a good night~ PS: Ah! There’s a movie I wanted to watch, but it premiered while we are coming to Japanㅠ song for you!! I have to watch it when I go (back) to Korea keke


نظرات 56 + ارسال نظر
سارا 1392/02/17 ساعت 15:43 http://sky-2012.mihanblog.com/

arezoo 1392/02/16 ساعت 18:41 http://ftisland.blogsky.com

be man nagu ring ding dong raghsam miad

akhari shabi mumiayie

اینو نگاه کن

چشه مگه؟
یه کوچولو دماغش نیاز به جراحی داره

میرم پست پایینی

ماشالا جرعت من تو کامپیوتر مدرسه موزیلا هم نزاشتم


جلوی معلم کابل اتصال گوشیم به کامپیوترو گرفتم دستم میخاستم گوشیمو دربیارم ارزو داد زد سرم

خوب کار داری بگو برم

نه باو چه کاری

الو چرا یهو دیر می جوابی

و همانا در حال تماشای رینگ دینگ دونگ میباشم

تحقیقت چیه حالا؟

هنوز نیدونم

اصن یادم رفت امتانت چی بود!
امار؟؟

امار نداریم که مبانی علم رایانه

یه دونه از دیوونه بازیاتو بگو
منم یکی میگم

یکیش اینکه یه فلش پر از عکسای خواننده های مورد علاقه ام مثه اوریل یونگی هونگی پیشرو و ...وعکسای نامشروع و به قول ارزو عکسای خاک بر سری از سایر خواننده ها رو بردم خالی کردم تو کامپیوتر مدرسه
و همچنان تو دل کامپیوتر مدرسه میدرخشند

چه خبرا از درس امروز امتانو چی کار کردی؟

معلممون نامرد بازی دراورده بود در حد المپیک سخت بود
گفته تحقیق ببریم براش که 2 نمره ارفاق کنه

حتما میرم وبش

مرسی

خوش به حالتون


ارزو قراره بعد امتانا دیوونه بازی های منو تو our heavenبنویسه
ابروم میره

فک نمی کنی خیلی دیه دارم میام وبت
احساس می کنم ازم خسته شدی

نه همیچین فکری نمیکنم
احساست اشتباه میکنه

فردا امتان چی داری؟

فردا تعطیل

مثلا در حال ریاضی خوندنم

منم در حال کلیپ دیدنم

کلاسم کلا بهم نخورد فقط همین یه جلسه

فهمیدم خودم

هستی؟

اره

تو برو وبش کلی نظر بده من فردا صبح میرم

حتما بریااااا

من اومدم

امشب ساعت نه و نیم اینجام

ارزو یه مدت نیس میای بریم وبش نظر بذاریم اومدنی خوشحال بشه؟

کلاس زبانم بهم خورد

نمی اشکاله

کلا نیستی؟؟

نه هستم

می بخشی؟؟






اره تازه مدرسه نمونس

سونای باور کن من هیچوقت دروغ نگفتم
فقط یادم رفته بود پروفایلو عوض کنم
بخدا ببخشید
من هیچوقت بهت دروغ نگفتم تازه دیروز یادم اومد خواستم بیام بگم گفتم سوال دارم نبودی بعد شب مهمونی بودم

مگه میشه ادم سال تولد خودش یادش نباشه؟

اون نظر سوال رسید به دستت؟

اره
مشکلی نداره تاییدش کنم؟


بقیه رو تو بزار

ببخشید دیه من جز نادر مدرسه هایی هستم که شیفت ظهره عصرشم کلاس زبان دارم پس همون امشب اگه بودی باهات حرف می زنم

شیفت ظهره؟

هستی یه سوال غیر فنی بپرسم؟

اره بپرس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد