㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

Yonghwa and Jungshin for MK Fashion

[Photos] Yonghwa and Jungshin for MK Fashion

اینم عکسایی که جونگ شین و یونگ هوا واسه mk fashion گرفتن











نظرات 54 + ارسال نظر
Ida 1392/01/14 ساعت 16:27 http://CN BlueandmyWorld.blogfa.com

واااااااااااااای ... چونک شین اینا ...

تو لینکام اسمتو چی بزنم ؟!

اسم وبمو دیه
اسم خودمم سونای

samar 1392/01/12 ساعت 16:52 http://ss501korean.mihanblog.com

عالی بود میسیییییییییییییییی

ghabel nadash

Arezoo 1392/01/10 ساعت 23:02 http://ftisland.blogsky.com

[:S007:]
zur girie modern

manam mikham azash baj begiram


نمی اشکاله
توام بازی

راستش s2 دوماه دستم بود قبلش galaxy mini داشتم ههه

من galaxy s2
داشتم
فروختم
دادم xperia arc s
باهاش بازی کنی داغ میشه

میگی چی کار کنم؟؟؟؟؟
تو که اصن پستای منو نیگا نمیکنی

من که به وبت اصن نمیام
این ریلود می کنم خخخخ
heart-beat.blogsky.com/Comments.bs?PostID=52
کی حال داره وبتو بیاد

گوشی قبلی من گلکسی بود الام یه اکسپریاس

چه جالب
چرا؟؟
چون یونگ هوا جونم اکسپریا تبلیغ میکنه

حالا چرا اینو گزاشتی
شما دخدرا اینم بسرتون زیاده

چون پدر جانمان وا3 جلوگیری از پرت شدن حواسمان از درس گفته تا اطلاع ثانوی از تعویض گوشی خبری نیس

توام اون صفه ی لعنتی رو reloadکن دیه
پست جدید گذاشتم

c905 آز این کشویی هاست؟؟؟؟

اره

میمردی از اول بگی؟؟


گفتم دیه

خوب تو مدل همون جنازه رو بگووووو÷

sony-C905

هی یو هستی؟

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees

جالبه بدونم

کجاش جالبه؟؟؟؟؟؟؟؟
گوشیم فسیل شده دیگه
دقیقا 3بار تو خیابون
8بار تو اموزشگاه
2بار تو خونه
از دستم افتاده زمین
ودقیقا 12بار از روی میز با کله اومده زمین
الان بیشتر شبیه جنازه اس تا گوشی

مدل گوشیت چیه؟؟/

واقعا مهمه؟؟؟؟

maryam 1392/01/10 ساعت 16:34

rasti eydetam mobarak

eyde dust golamam mobarak
bebinam to maryame khodemuni?????????

maryam 1392/01/10 ساعت 16:32

slm khubi azizam?
az kilipat o postai k gozashti kheyli khosham umad

mer30 to chetori?
ghabele shomaro nadasht asssssiiiiiiiisssssssam

یه خبر خوب
بلاگ اسکای نسخه جدیدشو براتون گزاشته ولی ازمایشی میشه ازش استفاده کرد
blogsky.net
از این سایت وارد وب شو البته هنو داریم حرف می زنیم بعدا برو
نسخه جدیدشه

mer30 ke gofti

مودم دو چار مشکل شد قسمت وای فای رو از کار انداخت منم با موبایل اومده بودم
الان درست شد

یه چند لحظه نظراتت باز نمی شد

eeeeeeeeeeeeee chera???????????

من میدونم ارزو حال نداره بشینه کامنت بخونه
ولی در عوض حال داره 50 تا عکس اپ کنه

عیدی واست اوردم برو اینجا
http://www.chinaswitch.com/caoka/jieri/newyear/zsc112.swf



مر30000

مشکل نی باو دان نکردی هم مشکل نی

نه میخام یکی از بچه هارو مجبور کنم اهنگایی رو که دوس دارم رو برام دانلود کنه(زور گیری مدرن)
اخه بهم کلک زدهحالشو میگیرم
ارزو میشناسه(نسرین)

حالا نظرت در موردشو وب خودم بگو ببینم ضایعمون نکن

نظرم در مورد اهنگ استاد قبلیت؟؟؟؟؟؟؟؟
میشه هفته ی بعد بگم؟؟؟؟؟؟

پیمان الیاسی-خواب اروم

برو سایت کاست موزیک تو اینجاس نبود تو همن سایت جست جو کن

اسم نداره؟

راستی استاد قبلیم اهنگ زده بیرون

اااااااااااووووووووووررررررررررریییییییییییییین
اسمش؟

چ خبر در این مدت نبودم چ اتفاقاتی افتاد؟؟؟

اتفاق خاصی نیافتاد

سلام بلیک
خوفی من هستم

بلیک سلام
خوفم تو خوفی
منم هستم

من برم بینم این ماهواره لا مصب چی داره ببینم
جون مادرت میرم وقتی اومدم ارزو نیاد بگه سونای نمیاد
گود بای عزیز


نه دیه این دفه نمیرم

پــَ نه پــــَ
اونبار مادرم نبود اینقدر کتکش زدم
مادرم اومد خونه
کلا سرویس روحی شدم
شام زیاد برام نکشید
باهام پیانو تمرین نکرد
همون شب رفتن خونه داییم من نزاشتن برم
یه کتاب ریاضی گزاشت جلو دهنم گفت میگیری همشو حل می کنی
من اصن مادرم تو عمرش به درسام کار نداشته اونبار خفم کرد اصن خفقانی بود برای خودش


اوخییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد