㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

Intiution

تولد عید همگی مبارک دوستای عزیزم

ایشالا سال خوبی داشته باشین


اینم یه کلیپ نسبتا باکیفیت به افتخار سال 92

این از کلیپای باحالشونه

نظرات 45 + ارسال نظر

اون تیکه که روی ماشین می نویسنو خیلی دوست دارممممممممممممممممم

عشقمه اون تیکش

سلام عیدت مبارک ممنون که سر زدی همین الان می لینکمت

عید شمام مبارک
منم لینکیدمت

وایسا همه ی وبتو بگردم بینم کجایی؟؟؟؟

نمیخاد خودم پیدا شدم

چرا یهو غیبت میزنه؟

چون بابام هی میره میاد

این همه موزیک ویدیو گرفتی
یه دونه برنامه ریکاوری بگیر

دارم
iCare data Recovery Software

می تونی ریکاوری کنی

دارم همین کارو میکنم

راستی در مورد عکسات

من عمو هام اینجا نیستن اونا خوبن
این خاله هام و داییام خسیسن

نمی اشکاله مهم اینه که بهت اهمیت میدن

بای بای من برم چیز بوققققققققققق

نامردا نفری 10 هزار دادن

عمو جونم30هزار داد

اینقدر این فامیلای ما خسیسن اقای خرچنگ تو باب اسفنجی نیس

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الان دیه هستی نه؟

یه چیزی بین هست و نیست

تصمیم سوم همین بود یه وب بزنیم
که افاد تابستون

اهاااااااااان

من امدم

فعلا بای

رفته باشی من چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه من نرفتم
حالا حالا هام قصد رفتن ندارم

یادم رف گوشیم رو افلاینه

اون پایین دارن در مورد من میگن

چی میگن؟

حالت خوبه؟

مرسی خوبم
تو چطوری؟

راستی چ خبر؟

سلامتی
از شما چه خبر؟

بیا یه وب با هم بزنیم در مورد جک و اینا
اگه موافقی بیا وبم بهمک بگو اگر هم نبودی بازم بگو

خییییییلی دوس داشتم قبول کنم ولی خودت میدونی که من سومم وخ نمیکنم 3تا وب رو اپ کنم
ایشالا تابستون

یه چیزی بگم

اصن دوتا بگو

نکنه مسافرتی

نه باو مسافرت کدومه میگم اینجام
اینروزا پدرجانمان زیاد از کامپیوتر می استفاده اد وا3 همین کمتر میام

نیستی بجوابی

الان هستم

من برگشتم

خوش برگشتی

دارنم میرم الان زود میام
عیدتم مبارک دوس جدید و گلم

میسی

برم خیار شور بگیرم میام سومی رو میگم بهت

بزار بکنم سه تا

بازم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

2= دیه هیچ وقت دلتو نشکونم


از این تصمیمت خوشمان امد

1=دیشب تصمیم گرفتم صبح دیر بیدار شم دقیقا زیادم طول نکشید الان بیدار شدم

مردم تصمیم میگیرن زود بیدارشن اونوخ دوست ما تصمیم گرفته دیر بیدار شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد