㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

Cnblue/Hey You

نظرات 13 + ارسال نظر

Hey You دمت گرمممممممممم

Arezoo 1391/12/30 ساعت 09:51 http://ftisland.blogsky.com

un clipi ke zange hendese dad zadi bishur man ino nadaram in buuuuuuuuud????

نه اون یکی دیگه بود بعدا میگیرم ازت
نامرد شدی تک خوری میکنی کلیپارو بهم نمیدی

Arezoo 1391/12/30 ساعت 09:50 http://ftisland.blogsky.com

in clipeshuno khili mikham

اپـــــــــــــــــــــــــــــــم بدو بیا وبم

هیچ کس بجز امیر محمد نمی تونه منو ضایع کنه
اخه اون یکم قی البدائه حرف می زنه

dastesh dard nakone

alan bazam behet bar mikhore

فشار به خودت نیار از من پررو تر گیر نمیاری

chera etefaghan ieki has 12barabare to porru'e

بیا تو توکیو هم ازت عذر خواهی کردم ببخشید دیگه

نیازی به این کارا نیس گفتم که همون دیشب بخشیدمت

ای بابا اول تو شروع کردی منم اشتباه کردم ادامش دادم ببخشید
بعد کی مغرور و از خود راضی بودم؟
بعدش من منت نزاشتم اون موقع گفتی چرا نیومدی یه چیزی گفتم ولی اصن حرفی از نظر نیاوردم
من خودمم ناراحت شدم ازت عذر خواهی کردم
از شوخی بگذریم یه وقتایی هم اخلاقت گند میشه
حالا من الان بیدار شدم بگم منو می بخشی یا نه؟
وا3 همچی ازت معذرت می خوام
می بخشی؟

همون دیشب بخشیده بودمت
ولی اعصابم داغون بود دوس داشتم حالت گرفته بشه

تو حالا ببخشش
اخلاقت خیلی هم خوبه ناراحت نشو

من دلخور شدم ولی قهر نکردم باهاش

سونای رضا از حرفی که بهت زده خیلی ناراحت شده می بخشیش؟

رضا اصن حواسش نیس چی داره میگه
خیلی مغرور رو از خودراضیه
من مجبورش نکردم که بیاد کلی واسم نظر بذاره که هی منتشو میذاره
از حرفش خیلی ناراحت شدم
اخلاق من کجاش گنده

آخه از صب نیست راستی اگه خواستی بیا این وبم داریم می حرفیم http://talk-time.mihanblog.com پست جشن و تفریح

سونای هستی؟ آرزو کجاست

اره هستم عسیسم چرا گریه میکنی؟
ارزو رفته خرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد