㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

CN Blue-come on

عاشق این کلیپ ام


نظرات 28 + ارسال نظر

همیشه با ریتم این اهنگ حال میکنم

عشقه

arezoo 1391/12/26 ساعت 15:12 http://ftisland.blogsky.com/

yade zange hendese mioftam vakhti in clip o mibinam

iadesh bekheir

arezoo 1391/12/26 ساعت 15:11 http://ftisland.blogsky.com/

aaaaaaaapaaaaaaaaaaam

من عصر نیستم دیه بای

نمی اشکاله خدافس

die majboorin ba pahaye mobarak biain

ای بابا مدیرتون با ار پی جی زد هی کوپتر رو له کرد عجب بیرحمیه نصف افرادمو کشت

هلی کوپتر همین الان پرواز کرد چند دیقه دیه ازادین

خدایا ینی میشه

نگران نباش یه تیم کماندو حرفه ای فرستادم بیاد تو و ارزو رو نجات بده

فقط تورو خدا زود تر هلاک شدیم اخه

صدا میاد؟

اره

الو

بعله بفرمایین

عجبا این مدیرتون چ ادمیه هنو نیومدین؟


داره مارو شکنجه میکنه

بای

باااااااااااااای بااااای

متم بریم به زندگیمون برسیم

باعشه

کاری باری وانت باری نداری؟

بذار بگردم شاید پیدا شد

خسته شدم زیاد نظر دادم نه؟

نه
به هر حال مر30

فهمیدم بهشون اس میدم

اره فکر خوبیه

چجوری مسخرشون کنم

کلی راه داری

دوستانم همه ضایع میشن ولی حیف مدرسه نمیریم

چرا ضایع میشن؟؟؟؟؟

عکدمی امیر حسین حذف شد


چی حذف شد؟

ولی اگه امروز ظهر بیای سورپرایز میشی

اره همینطورم شد

دیروز که نشد غافلگیر شی

عوضش امروز کلی غافلگیر شدم

مدرسه خوش می گذره؟


مرفحین بی درد دو هفته اس تعطیلین حقم دارین مسخره کنین

چ خبر؟

امتان شیمی لغو شد
با ارزو خدافظی کردیم تا سال بعد

چطوری؟

از این بدتر نمیشم

سلام

سلاااااااااااااااااااام

نهههه من خودم هزینشو میدم چرا دیگه بابات هزینشو بده البته خودم هم هزینه نمی کنما همش از جیب آئوی میره

الان می نگرم تو هم پاشو بیا توکیو آپم

چشکم الان میام
حواست هس کل درامد پدرجانمان هزینه ی رفت و برگشت من به توکیو میشه

arezoo 1391/12/25 ساعت 19:28 http://ftisland.blogsky.com/

manam hamintor

eywal por kar shodi

vaaaaaaaaaaaay arezoo raftam hamaiesh

iani daghighan injuriaaaaaaaaaaaaaa

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد