㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

LEE Jung Shin

Lee Jung Shin

 نام: Lee Jung Shin

تاریخ تولد: Sep 15 1991

قد: 187cm                وزن: 66kg                     گروه خونی: ?

سرگرمی: لذت بردن از موسیقی

استعداد: رپ

موقعیت در گروه: رپر،نوازنده گیتار بیس

اطلاعات:

در موزیک ویدئو 4minute به نام Heart To Heart بازی کرده







نظرات 30 + ارسال نظر

جانگ شین با مو های کوتاه یه چیز دیگس

بعله

عکس های قشنگی بود...

چشاتون قشنگ میبینه...

راستی فک نکنی پفکو ماست می خورم

نگو باو حالم بهم میخوره

می زاری؟

حالا بذار ببینیم چی میشه

یه چیزی بگو بخندیم
حالم گرفته شد
بر یه خاطره دیه بزار بهشت ما


اونا واقعیتای زندگی منن خنده نداره که

لوس کدومه در به در شدم

اینقدر این در به اون در کردی

حالا کی ناز کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گیرم که من ناز کردم مشکلیه؟؟؟؟
همه جای دنیا دخترا ناز میکنن

در به درم کردی باشه
منم دیه نظر نمیدم

خوب نیس پسر اینقد لوس باشه هاااااااااااااااااا
ناز میکنه واسه من

این به اون در؟؟
باشه باشه

این ینی کلا گروه وا3 خوش گذرونی میشه این بحثو ول کنیم نمی خوام در موردش بگم

نمی اشکاله
خودت بحث رو شرو کردی

نگفتی اهل کجایی یه بار جدی حرف بزن

توام نگفتی اسم البمتون چیه
این به اون در
من اصولا جدی حرف نمیزنم مگر در شرایط جدی

من اصن مکان زندگیم مشخص نیست پس نمی تونم تو گروه وایسم
همین تابستون قاراه دوباره برم خارج کشور

که چی؟

معروف شم که چی؟
من که شغلم این نیس

اره خب
هر جور راحتی

متاسفم من گیتاریستم و اسم مسم موجود نمی باشد بدم می فهمی من کی هستم که نمیشه

مگه نمیخای معروف بشی؟
یا فقط فهمیدن من اشکال داره؟

مجوز وا3 البوم جدید گروهمون

چه جالب البوم میدین بیرون؟؟
اسمش؟

هفته پیش گفت هر کی نیاد اخراج
سر صف هم بودیم
گفتم من نمیام تو اون چشات دراد
اخه دنباله مجوزم

مجوز؟؟؟

بخدا جدی میگم

مگه من گفتم شوخی میکنی

گه خوردن مدیر از من می ترسه

خوب تو بگو چی بزنم
من تیفوسی زدم خروسی زدم
از اینا که اسمتو می زنن زدم
بغل زدم
اتوبان انداختم
چیکار کنم؟

اووووووووووه
این همه مدل رو موهات امتحان کردی
شنیده بودم تو مدارس پسرانه اجازه این جنگولک بازی هارو نمیدن

من اصن عصبی نشدم

اخه مدل مو هام ب این تیپو قیافم میاد ههه

مدل موهاتم عوض کن

جمله ی من پرسشی نبود گفتم چَند وقته باهم آنیم
منظورم این با هم میام سوالی نبود چه جور بگم بفهمی


چه بی اعصاب حالا یه اشتباه تایپی اینقد عصبانیت نداره که

پس این همه من رو اندامم کار کردم هیچ
دوباره برم ابشون کنم باربی شه


باربی فشن تر مینمایانه

چند وقته همزمان انیم

وای چ حالی میده اینارو ببری هوا بکوبی زمین چقدر لاغرن


لاغر نیستن پسرونه ی باربی ان

حالا گیتار بیسو با برق کار می کنه یا فقط خود گیتار
منظورم اینه خازنی یا عادی؟


من 7 سال گیتار زدم
برقی
بیس
اکوستیک
از 4 سالگی هم گیتار کلاسیک کار کردم
در طول و عرض عمرم نشنیده بودم بگن گیتار باس
گیـــــــــــــتار بیس

هههههههه من اینو از یه جای دیگه کپی کردم
الان درستش میکنم

arezoo 1391/12/24 ساعت 17:13 http://ftisland.blogsky.com/


tu yeki az ejrahashun insheklie ->

ki????????
jungshin?

خب دیگه مدرسه ای وجود نداره منم همش می آپم راشا آپیده خواستی بیا بنگر

خوش بحالت
میترسم مارو عیدم بکشونن مدرسه

منم آپم

چه قد اپ میکنی
اومدم

به به چه پسر زیبایی خوشمان آمد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد