㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

Twitter Photos

[Twitter|Photo|Trans] Jonghyun and Minhyuk celebrated DBSK Changmin’s birthday with SuJu

Kyuhyun and SHINee Minho 



심촹생일 슈주걔, 민달프, sm체육인, beatburger, 콜린, 세광이^^ 어둡지만 즐거운 하루ㅋㅋ

Changmin’s Birthday. That Suju , MinDalf, SM Athlete, Beatburger, Collin, SaeGwangie ^^ Dark but happy day kk


February 20, 2013 by 

نظرات 24 + ارسال نظر

اوفففففففففففففففففففففففففففف
چشام درد گرفت از بس تاریکهههههههههههههههههههههههههههههههه


صب کن الان چراغ قوه میارم

نه باو ناراحت کدومه خواهرم اومد گفت می خوام بیام نت
بعدشم رفتیم خونه داییم نتونستم بگم اونا هم اینترنتشون رو قطع کردن نامردا

اهااااااااااااان
فک کردم بدجوری بت برخورده

مشکلم اینه بیخود واست نظر میدم؟

نه اصلا
اگه نظر نمیدادی که تالا پستایی که گذاشته بودم از بی نظری سوخته بودن

کلی گفتم منظورم فقط تو نبودی
ناراحت شدی؟

پس چرا دیگه میگه بگو چیتون کم نیس

خب از خیییلی لحاظ کمه واسه همین نمیتونم بگم

خوب مشکل منو بگو
اصن چیم کم نیس بگو خوب


نیدونم

دوباره سرعتت اومد پایین

اورین سرعت تایید کردنت بالا رفته

پ نه پ دختر تقلب کنه پسر نکنه مگه ما چیمون کمه؟

to begu chitun kam nis


19.6
من دومم شدم 19.34
سوم شم 18 میارم

اشکال نداره

ترفند جدید من
پیش دیوار می شینم
کیف. صاف م3 بچه ها می زارم
بعد با کنارو عقبو جلو صحبت می کنم
گاهی اوقات کتاب باز می کنم

eeeeeeeeee mage toam?

معدلت چند شده؟

19.6
وا3 سوم ریاضی خیلیم خوبه

قرار بود الان کلاس باشم مرتیکه معلمم نیومد

من همین الان رسیدم خونه مرتیکه معلممون خیلی گله راحت تغلب کردیم

گفتم پیش تو خودمو تخلیه کنم اصن نمیشه باهات حرف زد


مگه من چی گفتم؟

حالا چ خبر؟

هیچی میخاستی چه خبر باشه؟

نمی شه باید بمونه نمیگم


یا از اولش شرو نمیکردی یا حالا که گفتی تا اخرش بگو

عکسی رو که گزاشتی رو میگم

بماند حالا چی شده

نه نماند بگو

این که همه ظرف ها خالین یکشون خوراکی توشه اونم دست این یاروه

کدوم یارو؟
چی داری میگی؟

یکم اعصابم خورده
می خوام از دست بعضی ها بالا بیارم
بی جنبه هستن بعضیا به قرآن مگه نه؟
نـــــــــــــــه غلام؟


چی شد؟

ArezoO 1391/12/21 ساعت 15:17 http://ftisland.blogsky.com/


uuuuuup koooooooooooooooooooooooooon


naaaaaaaaaaaaaaaa

ArezoO 1391/12/21 ساعت 14:47 http://ftisland.blogsky.com/

gav ra mi avariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim

esme shab pazirofte shod
shoma ejazeie vurud iaftid

ArezoO 1391/12/21 ساعت 14:47 http://ftisland.blogsky.com/

tafalodesh happy bashe

upam az oppa jaejin

esme shab??

اپـــــــــــم
بدو بیا با نظر

اوه اوه چه تاریکه
خودش هم گفته مگه چی شده بیچاره ها برقشون رفته اخیییییی
خوب پول برقو باید بدن

خاستن رمانتیک بشه واس همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد