㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡
㋡HËåЯT ☠  BËåT㋡

㋡HËåЯT ☠ BËåT㋡

musiC lovers

love-music video

یکی از کلیپ های باحال CNBLUE رو براتون گذاشتم

اون پایین گوشه ی راست عکس دوتا فلش هست پیشنهاد میکنم اونو بزنین که ویدیو رو تو صفحه کامل ببینین


نظرم یادتون نره وگرنه 

 

نظرات 60 + ارسال نظر

من عاشق این اهنگممممممممممممم

اره منم خییییییییییییلی قشنگه
البته همه اهنگای اوپا قشنگن

اپـــــــــــــــــــــــم
بدو بیا به وبم

اومــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم

ببخشید امروز کار دارم بخدا بای

نمی اشکاله

تو با خود هم تو وب من نظر نمیدی چرا؟

وخ نمیکنم
شرمنده

البته ب صورت پراکنده

کرم ریزی شروع می شود

biia baiad va3 pesar ham begi


nemigam

sanazi-tokio.persianblog.ir
تو این وب اپم

tu raham

می بخشید اشتب شد من برم امریکن ایدل شروع میشه
ببخشید اگه ناراحت شدی بای

سرت شلوغه؟
اره برو
نه بابا ناراحت کدومه نظرام زیاد شدمر50
خدافس


چی؟


چی چی؟

ههههه
دیوانگی من ب تو هم اثر کرد خخخخخ

دیونگی هیشکی رو من اثر نمیکنه تو مراقب خودت باش که دیووونگی من تو رو به جنون نرسونه

پ چرا ننوشتی شوخی کردم الان نوشتی
هروخ ننوشتم بدون که جدی گفتم
ههه ابجی سونای ضایع شد

حالا هی من میخام دلت ترک ور نداره توام هی گیر میدی
اره جدی گفتم

بی جنبه خنگ رو شوخی کردم

منم شوخی شوخی جوابتو دادم

نمی خواد هی بگی شوخی کردم خودم می فهمم

هروخ ننوشتم بدون که جدی گفتم

hdkrnv hdk ,n,s nhvl \h; , k[df

اب روغن قاطی کردیاااااااا

خنگه فیلمی رو که گزاشتی رو میگم
اصن توجه نمی نمویی

اااااا خوشت اومد؟؟
خب چی کار کنم از صب داری میگی دارم فیلم دان میکنم من که غیب گو نیستم بدونم کدومو میگی
خنگولم خودتی

پ ن پ خر بودم از عمد کردم ههه

گفتم شاااید بوده باشی
شوخی کردم

rezaalibi 1391/12/18 ساعت 18:36

راستی فیلمو دیدم پسندیدم

خوش بحالت
حالا هی بگو هی بگو....

اینقدر نظر بیخود میدم نظر قبلیم یادم میره
اونبار اشتب شد

میخاستی فارسی بنویسی یادت رف زبان کی برد رو عوض کنی؟؟؟

hdkrnv fdo,n kzv ldnl kzv rfgdl, dhnl ldvi

هااااااااااااااااااااااااااا

برنامه امشب
7 امریکن ایدل
8مکعب
9 انتن و ..
10 عکدمی
11 پشت صحنه عکدمی
12 اینجاش میام نت
1 میگیرم میخوابم

حالا برنامه من:
بذار ببینیم چی پیش میاد

مجذوب اسکای فال شدم هفته اینده
اهنگ ادل رو میزارم
وا3 اسکای فال خونده


بذار ببینیم

من خارج هم تو سرام جا داره
مثلا همین وسته رو اس


اونجا سرا نیس که اتاق خوابه

من اهل همه جا معلوم نی
ایلام
تهران
کرج
ماکو
وسته رو آس
یه مدتی هم تو اصفهان بودم

همه جای ایران سرای توام هس که

نچ من یه چی دیه می خونم

چه میخونی مثلن؟

الیوووووووووو
بگیو اهل کجایی؟

گفتم که همه جای ایران سرای من است
خودت چی؟؟

مگه کتابت چیه من کلا 12 تا سطح داره

کجای کاری پسر 18تا سطح ه
منsummit 2Aمیخونم
البته اخراشه

ا سونای ای از دستت عصبانیه
اوه اوه چ فحشی داد بیشرف

...میخوره
میه من چی کارش کردم؟؟؟

ArezoO 1391/12/18 ساعت 18:09 http://ftisland.blogsky.com/

upam

avarin
amadam

آپم

رسیدم الان دم درم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد